|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstyr til ettåring som skal starte i barnehageUngen begynner vel i august? I så fall hadde jeg ikke giddet å kjøpe inn til hele året nå, men sett litt an hva du trenger. Kan fort bli en del bomkjøp både ift hva og hvor stort man kjøper. I starten kommer du jo langt med en tynn vannavstøtende vår/høstdress og helt vanlige klær i hvert fall fram til godt ut i september, kanskje lenger. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Utstyr til ettåring som skal starte i barnehage
Vesla mi har allerede et par Stonz, men kan de virkelig brukes som skikkelige utesko i barnehagen også? Jeg kjøpte ikke innleggene, er de nødvendige for at Stonz'ene skal fungere som utesko hun kan løpe rundt i? :baby-i-barnehage-newbie:
|
|
|
|
#43 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstyr til ettåring som skal starte i barnehageVi kjøpte Stonz i går, men uten linerz, foreløpig. Jeg har tenkt å teste om det går bra med tykke ullstrømper inni i første omgang (som om jeg ikke går og kjøper linerzene neste uke?
|
|
|
#44 |
|
Quiet, please
|
Sv: Utstyr til ettåring som skal starte i barnehage
Kommer jo an på temperaturen, men i løpet av høstmånedene blir det vel ikke kaldere enn at det holder med noen gode ullsokker inni på de kaldeste dagene.
|
![]() |
|
|