|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du til å stole på? | |||
Ja, 100 %. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
65 | 41,94% |
Ja, jeg mener det. Selv om jeg deler det meste med partneren min. |
91 | 58,71% |
Jeg mener det, men klarer likevel ikke å la være dele ting med min nære venn(inne) som regel. |
21 | 13,55% |
Jeg mener ja selv, men tror ikke alle er enig. |
2 | 1,29% |
Nei, jeg er vel i grunn ikke det. |
0 | 0% |
Nei, men de fleste tror jeg er til å stole på. |
0 | 0% |
Fryktelig vanskelig å svare på |
6 | 3,87% |
Heh? |
1 | 0,65% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Det kommer an på hva det er. Viktige ting holder jeg helt kjeft om, mens noe bare MÅ jeg fortelle til venninnene mine i all fortrolighet.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg mener ja, men svarte likevel på litt flere ting.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg mener selv jeg er helt til å stole på, for det jeg evt. deler med mannen min eller min beste venninne ikke er ting som er så sensitivt at det ikke tåles å drøftes med dem.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Hvem er det som oppriktig mener at de ikke er til å stole på da?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg er til å stole på, men mannen får vite det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Hmja, jeg holder på hemmeligheter, (dvs, egentlig glemmer jeg sånt ganske fort... :gullfisk: ), og snakker ikke med kjæresten om sånt, det er ikke interessant hverken for han eller meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg er elendig til å holde på mine egne hemmeligheter, men andres går det stort sett bra med. Dette er jeg åpen og ærlig om, så jeg tror de fleste oppfatter meg som til å stole på.
![]() |
#11 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg klarer aldri å holde kjeft om mine egne hemmeligheter.
![]() |
#12 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du til å stole på?Det er et vanskelig spørsmål.
![]() |
#13 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg er 100% til å stole på. Hvis noen ber meg holde tett, da holder jeg tett og deler det verken med mann eller gode venninner. Ellers bruker jeg sunn fornuft mht om det er noe som bør sies videre og eventuelt til hvem. Jeg er særdeles lite sladrekjerring og er verken den som får med seg mye eller sprer ting videre. Jeg tipper at noen synes det gjør meg litt kjedelig.
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg kan holde på en hemmelighet som jeg VET er hemmelig. Et par få ganger har jeg bommet på dette.
![]() |
#15 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Er du til å stole på?
Det kan være vanskelig, føles dumt å spørre om dette er mellom oss, er lenge siden barneskolen nå!
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg vil si det. Jeg kan slarve litt til venninenr og sånt, men får jeg beskjed om å holde kjeft, så gjør jeg det. Jeg tror jeg gir ganske mye av meg selv til de vennene og venninnene jeg har, derfor velger jeg også mine venner litt med omhu. Jeg gidder ikke legge meg i selen for folk som ikke stiller opp og holder løfter selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Terskelen min for å dele med andre setter jeg jo selv, om det ikke ble sagt at det var fortrolig. Hvis en veldig åpen venninne forteller om mannens ereksjonsproblemer så ser jeg ingen grunn til å videreformidle det til mannen min, som kanskje er kompis med fyren. Selv om det er tydelig at det er noe hun deler med kreti og pleti så tenker jeg da at det ikke er noe jeg nødevendigvis trenger å bidra med å videreformidle.
![]() |
#18 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg er mer forsiktig med å snakke om følsomme ting til folk som snakker i hytt og pine om hva som helst. Mulig jeg heller burde være mindre selvhøytidelig. :undre:
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du til å stole på?
Ja, der er jeg også. Eller om det er noe jeg mener han ikke trenger vite, type "venninne som deler noe om sin mann som er hans kompis"-problematikk og sånn. Men jeg deler det meste med mannen, altså med mindre det er "ikke fortell til noen, INGEN"!
![]() |
|
|