|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#422 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Streikerett?
Det er jo bra, har du sett noen av forestillingene? Og ja, jeg vet at man nødvendigvis ikke skal forstå all kunst, men jaggu har jeg sett mye rart. |
|
|
|
|
|
#423 |
|
Er frisk!
|
Sv: Streikerett?Jeg har vært på mye bra med den kulturelle skolesekken, og mye fullstendig på bærtur.
|
|
|
|
#424 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er for smartboard, altså. |
|
|
|
|
|
#425 |
|
Er frisk!
|
Får jo ikke prikke deg, så her kommer en imaginær grønn en for å ta ting på kornet
|
|
|
|
#428 |
|
Er frisk!
|
Men om du hadde vært rektor måtte du kanskje det...for det har rådmannen (eller hvem det nå egentlig er som bestemmer, skolesjefen kanskje?) bestemt.
|
|
|
|
#429 |
|
|
Sv: Streikerett?Dsjis, dere tar virkelig alt personlig. Om jeg mener at rektorer bør ha peiling på økonomi, betyr ikke det at jeg mener at alle rektorer der ute er sosehuer som har brukt opp alle pengene på snop, altså. |
|
|
|
|
|
#430 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Streikerett?3-4 måneder er jo superkjapt, her tar det minst et år. I mellomtiden ordner vi lærere selvsagt våre egne opplegg for disse elevene. |
|
|
|
|
|
#431 |
|
Er frisk!
|
Ingenting
|
|
|
|
#432 |
|
Travelt opptatt
|
Som tidligere sagt; jeg trenger ikke lønnsøkning hvis jeg hadde fått bedre arbeidsforhold. Gi meg maks 25 elever i hver klasse, og spes.ped. (og spesialskole!) til alle som trenger det, så kan dere droppe lønnsøkninga mi de neste 3 åra.
|
|
|
#434 |
|
Travelt opptatt
|
På vår skole hadde vi kommet langt med tre ekstra klasserom. Og to av grupperommene våre er så store at de kan brukes til små klasser. Så det skal ikke så mye til. Dessuten kunne man jo beholdt noen av grendeskolene.
|
|
|
#436 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Er frisk!
|
Jeg hadde for noen få år siden 3 klasser i mat og helse et helt år på et budsjett på 6000 kr. Så mye billigere blir det ikke om du faktisk skal lære dem å lage mat altså.
|
|
|
|
#439 |
|
|
Sv: Streikerett?Jeg tror ikke det var matundervisningen rine tenkte på? Det var i hvert fall ikke det jeg tenkte på, men jeg er vel en av de som mener at man skal prioritere at barna faktisk har mulighet til å lære noe før man bruker penger på varme måltider and the works for at de skal kunne lære bedre. |
|
|
|
![]() |
|
|