|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når på kvelden legger du deg? | |||
Ukedag 20.00-21.00 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,78% |
Ukedag 21.00-22.00 |
12 | 4,71% |
Ukedag 22.00-23.00 |
89 | 34,90% |
Ukedag 23.00-24.00 |
116 | 45,49% |
Ukedag 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. |
51 | 20,00% |
Ukedag, annet/spesifiser |
4 | 1,57% |
Helg 20.00-21.00 |
1 | 0,39% |
Helg 21.00-22.00 |
1 | 0,39% |
Helg 22.00-23.00 |
22 | 8,63% |
Helg 23.00-24.00 |
99 | 38,82% |
Helg 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. |
114 | 44,71% |
Helg, annet/spesifiser |
4 | 1,57% |
Jeg sover ikke i det hele tatt |
1 | 0,39% |
Dustepoll |
2 | 0,78% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Det varierer VELDIG, sånn blir det når man jobber turnus.
![]() |
#64 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Det er utrolig sjeldent jeg legger meg før 24 uansett årstid, vær eller anledning. Med mindre jeg er syk eller har selskap og håper på noe action
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Ukedager mellom 23-24, helgene gjerne etter midnatt en gang. Tidvis blir det litt lite søvn siden jeg må tidlig opp spesielt de dagene jeg skal på dagvakt dagen etter, men jeg bare MÅ ha litt voksentid etter at ungene er i seng. Og etter hvert som ungene vokser til og legger seg senere så krymper denne alenetiden tilsvarende. Jaja. Man får sove når man blir pensjonist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Stort sett mellom 22 og 23 på hverdagene, men nå om sommeren blir det fort litt seinere. Sjelden så mye etter midnatt i helgen hvis vi er hjemme. Trenger mye søvn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Jeg legger meg så og si aldri før kl. 24.00 uansett om det er ukedag eller helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Prøver å ha en regel som gjør at jeg legger meg tidlig, og gjerne tidligere i ukedagene om jeg har tidligvakt. Men legge seg og faktisk sove er to forskjellige ting
![]() |
#69 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Har de siste årene lagt meg rundt 22, utenom når jeg har vært på kveldsvakt, da ble den nærmere 23, men etter jeg ble alene blir jeg faktisk sittende oppe lengre, og kommer meg fint opp på morgenen for det, tror det har med å gjøre at jeg har vært litt deppa, og dermed trengt mer søvn. Vært veldig sliten og lei uansett.
![]() |
#71 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?For sent, særlig i ukedagene. Men jeg fikser bare ikke å komme meg i seng tidsnok, ikke bare sliter jeg skikkelig med å holde alle lovord om at I DAG skal jeg legge meg tidlig, men får jeg en gang innimellom gjort det, blir jeg bare liggende og vri meg til ingen nytte - så da får det bare være, hvor nå enn trøtt i trynet jeg er hver bidige morgen!!
![]() |
#72 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Tidlig alle dager kanskje med unntak av lørdager for da får jeg sove lenge på søndag som oftest. Har ei som syns inntil nylig at 4-5 var et yppelig tidspungt å starte dagen, så da må mamma også legge seg tidsvarende tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Tvillingmamma
Hvor: Haugesund
![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Vanligvis mellom 23-24, men tidligere hvis jeg er trøtt !!! Og det er jeg ofte.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Nå er jeg gravid så legger meg tidligere enn jeg vanligvis pleier, nå er jeg som regel i seng før 22.30 hverdag som helg. Men ellers pleier jeg legge meg rundt 24.00 mange ganger seinere enn det å. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Prøver slukke lyset til klokken 23 kvelden før jobbdag, men lykkes dessverre ikke alltid med det. (Av og til legger jeg meg under dyna med en bok og ei boklampe om jeg slukker lyset til 23, men har følelsen av at jeg bare lurer meg selv med det.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
awesom
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?
Yepp, me too.
![]() |
#78 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Jeg legger meg alt for sent. Jeg har ett mål om å komme meg i seng før midtnatt, men plutselig er det masse jeg skal gjøre eller det starter en bra dokumentar osv. og vips er klokken både 1 og 2. Samme i helgene, da blir jeg sittende og surre til langt på natt, så jeg er hele tiden på etterskudd med søvn
![]() |
#79 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på kvelden legger du deg?Stort sett etter midnatt på hverdager. Enda seinere i helgene. *B*
![]() |
|
|