|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvordan lukker du BH? | |||
| Jeg lukker den foran og vrir den riktig etterpå |
|
88 | 53,99% |
| Jeg lukker den bak |
|
68 | 41,72% |
| Jeg lukker den, og trer den ferdigkneppet over hodet |
|
3 | 1,84% |
| Jeg gjør det ikke på noen av måtene over - spesifiserer i tråden |
|
2 | 1,23% |
| Dustepoll deluxe |
|
2 | 1,23% |
| Deltakere: 163. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Altså, har man riktig størrelse i BH så må man jo nesten kneppe bak. Får man til å kneppe foran og vri rundt er den jo for stor. Eller så risikerer man brannskader og skrapesyke. |
|
|
|
#82 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?
La meg bare si det slik, at enten har vi svært forskjellig anatomi, ellers er ikke BH-en din særlig stram rundt. Ellers må du jo få veldig vondt når du tar den på.
|
|
|
#83 |
|
Textrovert
|
Jeg har en sports-bh som sitter veldig stramt. Den klarte jeg IKKE å feste bak. Jeg tror kombinasjonen og tjukk kropp og korte armer gjorde det kul umulig.
|
|
|
#84 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg får det til selv med den bh-en som er så trang rund at jeg får pusteproblemer i løpet av dagen. Jeg er jo smalere rundt midjen enn under puppene, så den vris da rundt magen lett som bare det før den "løftes" opp og på plass. Skraper ikke en plass.
|
|
|
#85 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sånn gjør jeg også.
|
|
|
#86 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min er stram nok den. Det sier i alle fall damene i BH-butikkene. Men jeg har den ikke saa stramt at jeg faar "valker" paa ryggen. Det synes jeg er grusomt stygt, nemlig. Jeg har str. 70C eller noen ganger 75 B. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg har heller ikke ryggvalker. Men den sitter så stramt at den sitter av seg selv uten stroppene. Jeg hadde uansett ikke hatt sjans i havet til å få den over skuldrene, langt mindre over puppene. Jeg har str 65 rundt.
|
|
|
#88 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Jeg lukker den bak
|
|
|
#89 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Har alltid hektet den bak, og aldri kommet på tanken om å gjøre det på noen annen måte. (Det er altså ikke fordi det ser penere eller mer elegant ut.
|
|
|
#90 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Men er ikke puppene dine større enn BH-ens omkrets? Herremin, så vondt jeg hadde fått hvis jeg skulle gjort som deg.
|
|
|
#91 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Puppene er selvsagt större enn BH-ens omkrets men puppene er jo bevegelige og myke og BH-en töyelig (jeg kan dra den ut et stykke selv om jeg har den paa, nettopp fordi jeg ikke tar den paa saa stramt at jeg faar noen slags "valker", bare saa stramt at den sitter saann at den er helt inntil kroppen hele veien rundt, inkl. mellom puppene), og jeg tror at jeg tar den over saann en side etter den andre. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Jeg lukker den bak.
|
|
|
#93 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Lukker den bak nå når jeg er blitt litt dreven med årene |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Jeg har alltid lukket den bak.
|
|
|
|
#95 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?Er det de (vi) drevne som lukker bak, altså? |
|
|
|
![]() |
|
|