Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bryllupsgave når man ikke skal delta på festen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 13:35   #21
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bryllupsgave når man ikke skal delta på festen

Tusen takk for innspill alle sammen! Jeg hadde inni mitt hode sett for meg ca 500 kr før jeg la ut spørsmålet og var spent på hva dere andre synes er passende. Ser ut som om det var et fornuftig nivå legge seg på.

De har invitert over 100 gjester og det er et strandbryllup, så de har nok invitert mange venner som er mer eller mindre perifere.

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 14:25   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg hadde gitt 500 kroner. Dere er tross alt invitert selv om dere ikke går i bryllupet.

Det hadde jeg også gjort. Det er invitasjonen som er greia her for min del, uansett om man kommer eller ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 16:41   #23
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg hadde gitt 500 kroner. Dere er tross alt invitert selv om dere ikke går i bryllupet.

Jeg er helt enig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.