|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
maler
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?
|
|
|
#43 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Min mentale BH størrelse er 75B
|
|
|
#44 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Jeg er forsåvidt glad for mine store pupper, hadde de vært mindre hadde magen vært den som stakk lengst frem. Men en gang i fremtiden når jeg på mirakuløst vis (Jeg venter på at de skal komme på noe annet enn sunn mat og trening
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Ellers må jeg få fortelle om den fremmede damen som kom bort til meg på pub i Moss som lurte på om jeg hadde vurdert brystreduksjon. Hennes selvbilde og liv hadde nemlig blitt mye bedre da hun gjorde det.
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vet at det der høres skrytete ut for oss mindre velutstyrte, ja? Jeg blir alltid like imponert når jeg hører folk som har tatt brystreduksjon fortelle om at de tok vekk et kg (!) på hver side, eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Mentalt er jeg 80B. Dog ser jeg ned på 75D, som nok ikke er for stor, nei. Men det sitter langt inne å kjøpe større, for det er jo ikke meg. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Spørsmålet var vel ikke helt det jeg svarte på... Ja, de mentale puppene mine og de reelle har ca samme størrelse.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Jeg har alltid hatt samme størrelse forhold til kroppen min jeg, så er vant til det. Brukte 2 H&M-bh-er på utsiden av hverandre i gymtimen på videregående husker jeg, så det skulle bli litt hold... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Halloen!
Det tror jeg ikke. Det er jo veldig sjelden man går for en B eller A når man reduserer puppene. Tror nok idealet er C eller D , ja. Nå har jeg ikke mye erfaring med brystreduksjon, men jeg kjenner noen som har gjort det. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
intro
|
Enig. Jeg føler meg i alle fall milelangt unna idealet.
Hva skal da jeg si, som ofte bruker 70A?
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Hvorfor er det så mye snakk om cupstørrelse når den er relativ i forhold til omkretsen? Min riktige størrelse er 65 D. Hvis jeg går opp til 70 i omkrets blir jeg en C osv.
|
|
|
#53 |
|
Frafallen
|
|
|
#54 |
|
Sviiisj!!
|
Joda, jeg vet i alle fall hva jeg snakker om. :tidligere AA: Jeg tror nok at de bokstavene lurer folk litt. Det er ikke enorme sprang fra den ene størrelsen til den andre, og størrelsen er jo helt avhengig av størrelsen på omkretsen. Mentalt sett har jeg som sagt ikke stooore pupper, selv om de er E-cup.
|
|
|
#56 |
|
Yes, we can!!
|
Min erfaring er at menn liker best pupper av den typen de får lov til å ta på.
|
|
|
#57 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?La oss bare fortsette å si pupp og snakke om det. Jeg tror Mauser blir så glad av slikt.
|
|
|
#58 |
|
På (opp?)tur
|
Det med omkrets kan være en ting. Når det begynner veie litt, det foran, er det behagelig med noe som sitter for å holde ting på plass. Jeg har samme omkrets (om mindre) nå med for liten D-cup-bh, som jeg hadde da jeg var en A/B-cup. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Inni hodet mitt har jeg store pupper, for før jeg ble gravid, hadde jeg altfor store pupper, og misunte folk med små, nette b-cuper. Etter tre svangerskap er det mye hud, men denne huden fyller opp vesentlig mindre enn samme mengde hud med innhold. Men jeg merker at jeg stadig streber etter å se minst mulig brystfager ut, noe jeg egentlig kunne spart meg for.
|
|
|
#60 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Mine pupper er akkurat passe store til min kropp. De er med andre ord små. Jeg er i grunnen veldig fornøyd med dem (sånn rent bortsett fra at de gjerne kunne vært litt "fullere" enn de er etter 3 svangerskap og 6 år med amming). Jeg trener mye og synes det er helt greit at jeg slipper å ha en tung forpart som skal være med på løpeturene mine. Dessuten er det en fordel når jeg kjøper klær - det er ikke mye plass til pupper i str. XS. |
|
|
|
![]() |
|
|