Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 22:30   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?

Mauser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg madonna.jpg (14,4 KB, 5 visninger)
Gammel 20-06-10, 22:49   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har små pupper. I hvertfall har selvbildet mitt det, og veldig store er de dog ikke. Jeg har gåttt med 75-80 a/b i årevis, selvfølgelig med valker i siden og dobbeltpupp. Med puppeoppsamlingshjelp på butikken endret det seg til 75D i en butikk og 70E i en annen. Det er vesentlig mer behagelig, men selv om størrelsen tilsier litt puppestørrelse, er jo ikke det egentlig tilfelle. Jeg tror bare rett og slett veldig mange går feilkledd.

Gammel 20-06-10, 23:07   #43
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Min mentale BH størrelse er 75B
Den virklige er noe annet.
Jeg bruker 70D for tiden og sliter veldig med dobbeltpupp.
Klarer liksom ikke å kjøpe større BH størrelse for jeg har jo ikke så store pupper.

Gammel 20-06-10, 23:15   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forsåvidt glad for mine store pupper, hadde de vært mindre hadde magen vært den som stakk lengst frem. Men en gang i fremtiden når jeg på mirakuløst vis (Jeg venter på at de skal komme på noe annet enn sunn mat og trening ) har blitt superslank og snerten, skal det fjernes masse pupp på hver side.

Gammel 20-06-10, 23:17   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers må jeg få fortelle om den fremmede damen som kom bort til meg på pub i Moss som lurte på om jeg hadde vurdert brystreduksjon. Hennes selvbilde og liv hadde nemlig blitt mye bedre da hun gjorde det. .
Og mens hun snakket holdt hun hånden sin på puppen min. :gale mossedamer:

Gammel 20-06-10, 23:21   #46
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er forsåvidt glad for mine store pupper, hadde de vært mindre hadde magen vært den som stakk lengst frem. Men en gang i fremtiden når jeg på mirakuløst vis (Jeg venter på at de skal komme på noe annet enn sunn mat og trening ) har blitt superslank og snerten, skal det fjernes masse pupp på hver side.

Du vet at det der høres skrytete ut for oss mindre velutstyrte, ja? Jeg blir alltid like imponert når jeg hører folk som har tatt brystreduksjon fortelle om at de tok vekk et kg (!) på hver side, eller noe sånt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:23   #47
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Mentalt er jeg 80B. Dog ser jeg ned på 75D, som nok ikke er for stor, nei. Men det sitter langt inne å kjøpe større, for det er jo ikke meg.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:23   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Spørsmålet var vel ikke helt det jeg svarte på... Ja, de mentale puppene mine og de reelle har ca samme størrelse.

Rine: Det må jo mer føles som en beundring av dere med små pupper.

Gammel 20-06-10, 23:27   #49
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid hatt samme størrelse forhold til kroppen min jeg, så er vant til det. Brukte 2 H&M-bh-er på utsiden av hverandre i gymtimen på videregående husker jeg, så det skulle bli litt hold...
Men det er først de siste årene at jeg har fått helt riktig størrelse på bh-ene. Og funnet klær tilpasset litt større fordeler. Og det er jo helt fantastisk.

Dere vet vel hvem den første til å skrive om bravissimo på FP (og NM) var Jeg kom over bravissimo da jeg søkte etter skreddersøm av skjorter, faktisk.
Men selv i begynnelsen da jeg kjøpte derfra var det litt for stort rundt og litt for lite cup gitt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:27   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg ikke. Det er jo veldig sjelden man går for en B eller A når man reduserer puppene. Tror nok idealet er C eller D , ja. Nå har jeg ikke mye erfaring med brystreduksjon, men jeg kjenner noen som har gjort det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:34   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du vet at det der høres skrytete ut for oss mindre velutstyrte, ja? Jeg blir alltid like imponert når jeg hører folk som har tatt brystreduksjon fortelle om at de tok vekk et kg (!) på hver side, eller noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det tror jeg ikke. Det er jo veldig sjelden man går for en B eller A når man reduserer puppene. Tror nok idealet er C eller D , ja.

Enig. Jeg føler meg i alle fall milelangt unna idealet.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har små pupper. I hvertfall har selvbildet mitt det, og veldig store er de dog ikke. Jeg har gåttt med 75-80 a/b i årevis, selvfølgelig med valker i siden og dobbeltpupp. Med puppeoppsamlingshjelp på butikken endret det seg til 75D i en butikk og 70E i en annen. Det er vesentlig mer behagelig, men selv om størrelsen tilsier litt puppestørrelse, er jo ikke det egentlig tilfelle.

Hva skal da jeg si, som ofte bruker 70A? Det er litt rart å lese om alle med ørten bokstaver større pupper enn meg (og samme omkrets) som påstår at de er små. Jeg tror ikke dere vet helt hva dere snakker om, altså.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:35   #52
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor er det så mye snakk om cupstørrelse når den er relativ i forhold til omkretsen? Min riktige størrelse er 65 D. Hvis jeg går opp til 70 i omkrets blir jeg en C osv.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:38   #53
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Og menn er mest opptatt av puppestørrelser? I think not.

Gammel 20-06-10, 23:38   #54
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Enig. Jeg føler meg i alle fall milelangt unna idealet.

Hva skal da jeg si, som ofte bruker 70A? Det er litt rart å lese om alle med ørten bokstaver større pupper enn meg (og samme omkrets) som påstår at de er små. Jeg tror ikke dere vet helt hva dere snakker om, altså.

Joda, jeg vet i alle fall hva jeg snakker om. :tidligere AA: Jeg tror nok at de bokstavene lurer folk litt. Det er ikke enorme sprang fra den ene størrelsen til den andre, og størrelsen er jo helt avhengig av størrelsen på omkretsen. Mentalt sett har jeg som sagt ikke stooore pupper, selv om de er E-cup. De er ikke små heller, da. Men den gangen jeg kjøpte BH-ene mine på Hm etc, trodde jeg E-cup rommet vannmeloner, lizzm.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:38   #55
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ikke sant!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:40   #56
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Min erfaring er at menn liker best pupper av den typen de får lov til å ta på.

Gammel 20-06-10, 23:40   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

La oss bare fortsette å si pupp og snakke om det. Jeg tror Mauser blir så glad av slikt.

Gammel 20-06-10, 23:41   #58
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er litt rart å lese om alle med ørten bokstaver større pupper enn meg (og samme omkrets) som påstår at de er små. Jeg tror ikke dere vet helt hva dere snakker om, altså.

Det med omkrets kan være en ting. Når det begynner veie litt, det foran, er det behagelig med noe som sitter for å holde ting på plass. Jeg har samme omkrets (om mindre) nå med for liten D-cup-bh, som jeg hadde da jeg var en A/B-cup.

Så ikke se deg blind på omkretsen og tro det er så mange som ser ut som Barbie, bare fordi bh-målene er sånn.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:53   #59
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Inni hodet mitt har jeg store pupper, for før jeg ble gravid, hadde jeg altfor store pupper, og misunte folk med små, nette b-cuper. Etter tre svangerskap er det mye hud, men denne huden fyller opp vesentlig mindre enn samme mengde hud med innhold. Men jeg merker at jeg stadig streber etter å se minst mulig brystfager ut, noe jeg egentlig kunne spart meg for.

Gammel 21-06-10, 00:26   #60
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Mine pupper er akkurat passe store til min kropp. De er med andre ord små. Jeg er i grunnen veldig fornøyd med dem (sånn rent bortsett fra at de gjerne kunne vært litt "fullere" enn de er etter 3 svangerskap og 6 år med amming). Jeg trener mye og synes det er helt greit at jeg slipper å ha en tung forpart som skal være med på løpeturene mine. Dessuten er det en fordel når jeg kjøper klær - det er ikke mye plass til pupper i str. XS.

Undertøysdamen stappet meg ned i en D-cup, og mannen min trodde ikke meg da jeg kom hjem og fortalte det. Cupen er et resultat av liten omkrets på str, jeg har både subjektivt og objektivt sett små pupper

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.