|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Kjempefin kjole - jeg fikk litt sånn 60-tallsvibber av den.
|
|
|
#22 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg er enig med Bauche; Jeg kunne også ha brukt den med dongribukse til. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)
Det er nok veldig ulkt hvordan vi er bygget. Husker du den LaRedoutekjolen jeg kjøpte av deg? Den går et stykke under knærne mine, mens den gikk over dine. Jeg har lange bein (og er ikke kort) , men kort overkropp. Påfallende kort, faktisk. Mannen min er kjempelang, men vi har like lange bein. Jeg passer hans bukser. Til gjengjeld har han den lengste ryggen jeg noengang har sett på et menneske. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Viser tenner
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg har noen lekre, grå tights som er litt skinnende/blanke med hullmønster nederst. De hadde vært lekre under den kjolen. Tror jeg har kjøpt de på Lindex.
|
|
|
#28 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Signerer Canisa - ett par lekre grå tights eller strømpebukse hadde vært bærre lækkert ! Ellers kledde du kjolen veldig godt
|
|
|
#31 |
|
Ferdiglada
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Eg syns den er litt for kort.
|
|
|
|
#32 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg tror jeg ville sydd på en bred kant nederst, hvis målet er å få den ned på knærne og ikke selge den. En hvit (eller offwhite hvis det er bunnfargen?) med noe blondeaktig hvis du vil ha den romantisk, en lysegrønn hvis du vil ha den frisk. Eller en kombo av fargene i kjolen.
|
|
|
#34 |
|
Epikur
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Du må få deg et underskjørt, evt pettipants (for da slipper du lårgnissing) og så er det helt ok, mener jeg. Ellers får du rett og slett bli kortere.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
Ah. Det var jo lurt! For jeg har jo et sånn problem OFTE faktisk, at kjoler blir akkurat litt for korte.
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Jeg er 160 og har aldri problemer med at kjoler er for lange.
|
|
|
#38 |
|
Epikur
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg trenger ikke, for alle tror jeg er mye høyere enn det jeg er og så kan jeg bruke hæler. Men hvis du spanderer, så kan jeg alltids...
|
![]() |
|
|