|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Går videre
|
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?Vi fikk beskjed i Bergen at 2-åringen ikke kunne ta bildet på politistasjonen. Vi skal ta hjemme. De 2 ganger jeg har vært hos fotograf for å ta bilder av babyene ble bildene grusomme. Jeg prøvde meg på at dette ble jo ikke noe fint, da svarte mannen surt, "det holder til pass". Ble så paff at jeg ikke klarte å si noe og gikk sur ut og var enda surere etterpå. Endte opp der igjen etter 2 år med ny baby og jammen meg fikk jeg ikke nøyaktig samme kommentar av fotografen. (annen denne gang). Kan man ikke forlange at bildet skal være litt fint når man betaler 150 kr for det? Ja ja i disse digitale tider så er det jo bare å forminske ett fint normalt bilde og printe ut, også putte i lommeboken, men likevell??
|
|
|
#42 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?I Bergen vil jeg anbefale Ur&Foto på hjørnet av Kong Oscarsgt. De er knallgod på pass-bilder av både barn og voksne.
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?
Da hadde jeg faktisk klaget til fotografen. Da har de jo rett og slett ikke levert.
|
|
|
#44 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har ikke gjort det siden 2007, men da tok vi bilde av eldste i automaten på Sandnes politistasjon. Mannen hadde henne på fanget og holdt en sånn hvit vegg-greie mellom seg og henne.
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?Alle mine (minste 3 år) ble fotografert hos politiet.
|
|
|
#46 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?Vi tok bilder sjøl vi, av hele gjengen i fjor. Tror vi tok ca 350 varianter av Storebror, som var ganske umulig å få til å ikke smile/gjøre grimaser, nemlig - og det hadde blitt dyrt i lengden, skulle vi gjort det borte.
|
|
|
#47 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?Men jeg skjønner ikke helt alle politistasjoner har jo foto automat for de som skall ta nød pass eller er under tre år tror jeg. Tenk om man skall ha nødpass midt på natten og det ikke er noe foto automat (har ikke skjedd her nei da ALLDRIIIIII...... Munler noe om en politi dame med halveis latterkrampe...) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?Det er litt dyrt for lommeboken ja...
|
|
|
#49 |
|
Går videre
|
Det er de jeg mener er utrliog dårlig på passbilder, flott at dere har bedre erfaring, vår var som sagt elendig.
|
![]() |
|
|