|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har ringring. Fordi det er en telefon. Jeg glemmer alltid å legge over en sang jeg liker, så derfor beholder jeg ringring til jeg husker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Når mannen ringer har jeg Honey-honey, og ellers har jeg Halleluja med de nye gitarkameratene fordi jeg aldri husker å legge inn noe annet.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?På jobb må jeg ha tlf. på lydløs, for jeg synes ikke det tar seg ut å snakke i telefonen når pas. ser det. Derfor skjer det nok litt for ofte at jeg ikke hører at den ringer - for jeg glemmer å slå over på lyd når jeg går hjem |
![]() |
![]() |
#24 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har bare vanlig ringing. Mest fordi jeg har det med å legge telefonen på kontoret mens jeg er ute og vimser, og da kan det fort bli litt slitsomt for de på nabokontoret hvis det er en eller annen fancy sang.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har en helt fantastisk, egenprodusert "låt" fra et tverrestetisk prosjekt vi hadde ved navn Rytmegården. Vi breker, møer, piper, mjauer og bjeffer en sang. Nesten som Stomp, men med dyrelyder.
![]() |
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?På den gamle telefonen hadde jeg forresten CTU-ringetonen fra 24. Det er en veldig fin ringelyd, synes jeg - det er åpenbart en telefonlyd, den er ikke masete, og i årevis kjente jeg ingen andre som hadde den samme.
![]() |
#27 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har "Thunderstruck" med AC/DC som ringetone. Fordi AC/DC er de aller, aller besteste, og "thunderstruck" er en absolutt favoritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg hadde denne på den forrige telefonen: (Kilde: youtube.com) Nå har jeg bare en standard ringetone. Har iPhone, og har vel egentlig ikke satt meg inn i om jeg kan bruke noen av sangene som ringetone.
![]() |
#29 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har Sweet about me med Gabriella Cilmi fordi jeg syns den var veldig kul for en tid tilbake og nå har det liksom blitt ringetonen min på ordentlig. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#30 |
--
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?
Den har vi på Cisco-telefonen våre på jobben. Vi bare måtte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har storesøster som synger "Bæ bæ lille lam" da hun var 3-4 år. Den skjærer gjennom det meste. Hun sier også "Du har fått ei melding" som meldingstone. Den tok jeg opp da hun var yngre, og den høres også utrolig godt. (Kilde: youtube.com) og når mamma ringer har jeg klassiske Limbo. Ungene likte den utrolig godt da de var yngre, og var en fin kobling til mormor. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?"Her kommer Ole Brumm..."
![]() |
#34 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Free Fallin' med Tom Petty. Har hatt den i årevis.
![]() |
#35 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har snupsen som synger "lilla katt" fra emil-filmene.
![]() |
#37 |
intro
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har hatt en strofe fra David Bowies "Space Oddity" siden telefonen min var ny for fem (Kilde: youtube.com) Skulle gjerne hatt en lengre snutt, for jeg rekker nesten aldri å ta telefonen. ![]() På min gamle telefon hadde jeg en biip-biip-versjon av Radioheads "Fake Plastic Trees" som jeg hadde programmert selv. Vakker sang, men ikke i den versjonen. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har aldri tenkt over om ringetonen sier så fryktelig mye om en person. Har hatt litt forskjellige melodier og snutter. Har egentlig valgt de ut etter hva jeg synes er lurt som ringetone - starter forsiktig og gir meg tid til å ta den før det durer i vei for mye - og så etterhvert during - hvis jeg ikke har oppdaget den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har Lady Gaga og "pokerface" som ringetone. Eldstejenta som valgte det da telefonen var ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|