Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier ringetonen om folk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 16:41   #21
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier ringetonen om folk?

Jeg har ringring. Fordi det er en telefon. Jeg glemmer alltid å legge over en sang jeg liker, så derfor beholder jeg ringring til jeg husker det.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:43   #22
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Når mannen ringer har jeg Honey-honey, og ellers har jeg Halleluja med de nye gitarkameratene fordi jeg aldri husker å legge inn noe annet.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:44   #23
Left
Passiv

Standard

På jobb må jeg ha tlf. på lydløs, for jeg synes ikke det tar seg ut å snakke i telefonen når pas. ser det. Derfor skjer det nok litt for ofte at jeg ikke hører at den ringer - for jeg glemmer å slå over på lyd når jeg går hjem

Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:45   #24
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare vanlig ringing. Mest fordi jeg har det med å legge telefonen på kontoret mens jeg er ute og vimser, og da kan det fort bli litt slitsomt for de på nabokontoret hvis det er en eller annen fancy sang..

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:46   #25
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en helt fantastisk, egenprodusert "låt" fra et tverrestetisk prosjekt vi hadde ved navn Rytmegården. Vi breker, møer, piper, mjauer og bjeffer en sang. Nesten som Stomp, men med dyrelyder.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:46   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På den gamle telefonen hadde jeg forresten CTU-ringetonen fra 24. Det er en veldig fin ringelyd, synes jeg - det er åpenbart en telefonlyd, den er ikke masete, og i årevis kjente jeg ingen andre som hadde den samme.

Gammel 29-06-10, 16:48   #27
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har "Thunderstruck" med AC/DC som ringetone. Fordi AC/DC er de aller, aller besteste, og "thunderstruck" er en absolutt favoritt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:10   #28
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde denne på den forrige telefonen:

(Kilde: youtube.com)

Nå har jeg bare en standard ringetone. Har iPhone, og har vel egentlig ikke satt meg inn i om jeg kan bruke noen av sangene som ringetone.

Gammel 29-06-10, 17:19   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Sweet about me med Gabriella Cilmi fordi jeg syns den var veldig kul for en tid tilbake og nå har det liksom blitt ringetonen min på ordentlig.
Ser for meg at jeg bare blir forvirret om jeg bytter til noe annet.
(Dessuten er det ikke alt som egner seg som rinetone, mange sanger bruker jo lengre tid enn telefonen min ringer på å komme ordentlig igang.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:44   #30
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På den gamle telefonen hadde jeg forresten CTU-ringetonen fra 24. Det er en veldig fin ringelyd, synes jeg - det er åpenbart en telefonlyd, den er ikke masete, og i årevis kjente jeg ingen andre som hadde den samme.

Den har vi på Cisco-telefonen våre på jobben. Vi bare måtte.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:48   #31
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forresten bare vanlig ringing. Jeg er mye ute hos kunder, og synes det er greit det bare ringer - og ikke noe mer styr.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:55   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har storesøster som synger "Bæ bæ lille lam" da hun var 3-4 år. Den skjærer gjennom det meste. Hun sier også "Du har fått ei melding" som meldingstone. Den tok jeg opp da hun var yngre, og den høres også utrolig godt.

Når mannen ringer har jeg starten på Seperation of church and skate med NOFX (musikkdelen så klart). Den høres godt, og er liksom vår greie.

og når mamma ringer har jeg klassiske Limbo. Ungene likte den utrolig godt da de var yngre, og var en fin kobling til mormor.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:59   #33
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

"Her kommer Ole Brumm..."

Ikke vært borti noen flere med samme. Alle på jobb kjenner igjen min ringing. Jeg har så å si alltid mobilen på vaktrommet/i sekken. Men jeg har en gang ved et uhell lagt den i lomma i stedet for jobbmobilen. Da er det litt flaut i være i akutt-mottaket når "Ole Brumm" starter...

Gammel 29-06-10, 18:15   #34
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Free Fallin' med Tom Petty. Har hatt den i årevis.

Når samboeren min ringer har jeg Iron Maiden med Hallowed be thy name.

Gammel 29-06-10, 18:18   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har snupsen som synger "lilla katt" fra emil-filmene.

Gammel 29-06-10, 18:19   #36
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noe orgelgreier, fulgte med telefonen. Bryr meg veldig lite om sånt.

Gammel 29-06-10, 18:20   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt en strofe fra David Bowies "Space Oddity" siden telefonen min var ny for fem år siden - "This is Ground Control to Major Tom". "Min" snutt kommer 1.22 inn i denne videoen:

Skulle gjerne hatt en lengre snutt, for jeg rekker nesten aldri å ta telefonen. Hva ringetonevalget sier om folk, har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg blir alltid overraska når noen (under 60) har Nokia Tune.

På min gamle telefon hadde jeg en biip-biip-versjon av Radioheads "Fake Plastic Trees" som jeg hadde programmert selv. Vakker sang, men ikke i den versjonen.

Gammel 29-06-10, 18:21   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Før det hadde jeg They Might Be Giants med Birdhouse in Your Soul

Åh, en av mine favoritter fra ungdomstida!

Gammel 29-06-10, 18:26   #39
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri tenkt over om ringetonen sier så fryktelig mye om en person. Har hatt litt forskjellige melodier og snutter. Har egentlig valgt de ut etter hva jeg synes er lurt som ringetone - starter forsiktig og gir meg tid til å ta den før det durer i vei for mye - og så etterhvert during - hvis jeg ikke har oppdaget den.

Men jeg skiftet til ringring etter at poden pent ba om jeg ikke kunne ha helt vanlig ringing sånn som andre voksne.

Den jeg har likt best fra tidligere var en litt sånn Tittentei stemme som sa: Yezzzz da driver jeg å ringer jeg da. Så med mindre du lissom står i dusjen eller driver og barberer deg så kunne du jo kanskje med fordel ha tatt den da?! For yeeezzz jeg bare driver å ringer nå jeg da - hvis ikke så blir det vel sånn typer svarer eller no. Jeg tipper at jeg teller ned nå ... 3 - 2 - 1. Den sier kanskje litt om den dårlige humoren jeg har.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 18:34   #40
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Lady Gaga og "pokerface" som ringetone. Eldstejenta som valgte det da telefonen var ny.
Og jeg har faktisk aldri, aldri tenkt på at det i det hele tatt går an å bytte ringetone.
Da skal jeg bytte i kveld. Så vidunderlig det skal bli å slippe den grusomme sangen!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.