Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier ringetonen om folk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 22:38   #61
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier ringetonen om folk?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Og ja, ringetonar seier noko om folk. Hadde eg vore på date og en mann hadde hatt sånn fæl "Ta for helvete å ta telefonen din kukpeis!" hadde det vore einaste date for å seie det slik. Eller kanskje det heller seie noko om meg??

Andres ringetone sier helt klart noe om deg.

Gammel 29-06-10, 22:44   #62
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

en mix av denne har jeg:

(Kilde: youtube.com)

den liker jeg.. enkelt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:45   #63
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Og ja, ringetonar seier noko om folk. Hadde eg vore på date og en mann hadde hatt sånn fæl "Ta for helvete å ta telefonen din kukpeis!" hadde det vore einaste date for å seie det slik. Eller kanskje det heller seie noko om meg??

Kukpeis? Er ikke det litt sånn smør på flesk?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:47   #64
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunnen for at jeg i det heletatt laget denne tråden var en mobiltone jeg hørte idag. Jeg var for å hente ut en pakke hos en av de mange speditørene (heter det det?) i byen. Fyren som jobbet der var et studie i seg selv - 80-tallshår (og ikke på en trendy måte), buksa langt opp, adidasslippers, tennissokker og et eller annet smykke som hadde veldig "martnan"-følelse over seg. (Martnan=gateselgereldorado 3 dager i året her i byen)

så ringte telefonen hans - og han hadde ett eller annet cowboybanjo-aktig...og det slo meg at det passet så innmari godt inn i mitt bilde av fyren.

Gammel 29-06-10, 22:49   #65
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Good Riddance med Green Day.

Har hatt den i alle år, så noe annet blir helt feil.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:51   #66
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Good Riddance med Green Day.

Har hatt den i alle år, så noe annet blir helt feil.

Ja - de som driver å skifte ringetone forstår jeg meg ikke på. Hvordan skal de da få med seg at det er deres telefon som ringer? *fjern*

Gammel 29-06-10, 22:52   #67
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja - de som driver å skifte ringetone forstår jeg meg ikke på. Hvordan skal de da få med seg at det er deres telefon som ringer? *fjern*

for ikke å snakke om de som skifter farge på tannbørsten.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:53   #68
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

for ikke å snakke om de som skifter farge på tannbørsten.

Jeg har bestandig rosa tannkost - det er nok gutterier rundt meg, nemlig.

Gammel 29-06-10, 22:53   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Andres ringetone sier helt klart noe om deg.

Som syns det er teit?

Gammel 29-06-10, 22:57   #70
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er ingen som ringer meg uansett.

Gammel 29-06-10, 23:04   #71
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noens ringetone forteller at "jeg er en litt seig gubbe med tenåringsbarn som syns det er supergøy å legge inn veldig hipp musikk på telefonen min, fordi de vet at jeg ikke klarer å få den bort!!!"

Gammel 29-06-10, 23:12   #72
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en barnelatter som ringetone. Ett lite barn som har skikkelig latterkrampe. Sønnen min overførte den fra hans telefon. Den er virkelig søt, og jeg blir i godt humør av å høre den.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:17   #73
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Denne har jeg på Generell-profilen min.... Litt påvirket av Poden. Ikke veldig mange som har samme i allefall. På jobb har jeg en litt mer rolig ringelyd - av sorten som ligger lagret på telefonen.

(Kilde:

)

SMS-lyden min er Poden som sier: Mamma, du har melding! Mamma, du har melding!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:34   #74
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Meldingstonen er mye morsommere, det er Moss fra IT crowd som sier "Message for me!". Jeg overveide også "Fire. Exclamation mark. Fire. Exclamation mark." men glemte det og kom ikke på det før nå.

HVor fant du den meldingstonen fra IT crowd??

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:42   #75
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Her er det Gorillazlåta Dare som er ringetone. :danser:

(Kilde:

)

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:55   #76
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har "Jeg digger deg" fra Sesam Stasjon. Syntes den var så søt da jeg fikk den for noen år siden. Begynner å bli litt lei av den, men husker ikke å bytte. Lett gjenkjennelig, ingen andre jeg vet om som har den samme.

Hva sier det om meg? Barnslig?

Gammel 30-06-10, 00:00   #77
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min telefon ringer som en telefon. Ferdig. Ikke noe krimskrams.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:11   #78
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Vibrasjon.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 01:39   #79
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne.
Ikke fordi jeg verken digger Herp eller er spesielt glad i å lage mat, men jeg synes Ingerid E. Hovig er den kuleste TV-kokken ever. Og da er det naturlig å ha kjenningsmelodien til Fjernsynskjøkkenet.

(Kilde:

)

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 01:43   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker faktisk Mitt om de som har ufattelig dårlige låter som mobilringetone, come to think of it. Altså, ikke morsomme eller opplagt ironiske og sånt, men dårlige. Om noen kommer på mitt kontor med Bjørn Johan Muri og "Yes Man" får de ikke jobbe, altså. Nope.

(Selv om jeg har vurdert Lady GaGa og Beyoncés "Telephone" selv.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.