|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Altså, alle striper, riper og bulker på vår bil er ikke bare andre sin skyld altså.
![]() |
#282 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Glemmer / ignorerer dere hva Floksa skriver med vilje? Eller driver de fleste her med utstrakt skumlesing og så kaster seg over synspunktene dere innbillere dere at hun har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
can-jur
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Kjenner at jeg elsker baltie litt nå
![]() |
![]() |
#284 |
Den paranoide androide
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Den paranoide androide
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Fiskedask? Kommer jeg til å få pes av torsk nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Den paranoide androide
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Nå er det uansett ikke bilen sin feil. Det er ikke bilen som lager riper i andre biler, det er døråpneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ojojoj, minn meg på at jeg aldri må flytte dit du bor.
![]() |
#294 |
Den paranoide androide
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Vel, for å finne de ripene jeg snakker om og som vi har mange av må du typisk studere lakken med ca 20-30cm øyeavstand og få lyset inn i riktig vinkel. Hvis du gjorde det med mange biler i dag vil jeg tro du fikk en del kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
frakoblet
|
Dette var et knakende godt innlegg, Mim.
Du mener ikke at fellesskapet skal betale for DIN uvørenhet??
Jegr har heller ikke lagt merke til dette, og jeg lurer veldig på hvor Floksa bor.
![]() |
#296 |
© All rights reserved
|
Der de fleste kjører traktor. Og de er ikke så nøye på lakken, har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
maler
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Har ikke de fleste biler enkelte småriper i lakken på sidene? Fra steinsprut og daglig bruk? Og sikkert noe fra biler som kommer inntil også. Det er liksom forskjell på riper og riper, noe er jo bare småmerker man må få lyset inn i riktig retning for å se, mens andre riper er skikkelige brudd i lakken. De er det vel ikke så mange av på de fleste biler.
![]() |
#298 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Vi har lite lakkskader men har kanskje med at han vi kjøpe bilen hos er lakerer og lakket 3 lag med vanlig farge og så 6 lag med lakk og 3 der med klarlakk
![]() |
#299 |
Epikur
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg kommer fra der Floksa bor (bondelandet), og jeg kan love at folk sier takk, unnskyld, betaler for skader de har kommet til å gjøre på andres eiendom, og tar skader på riktig forsikring når det skjer noe. Det er der, på bondelandet, jeg har lært forskjellen på riktig og galt.
![]() |
#300 |
Passiv
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Om man er usikker på hvilken ripe man eventuelt laget i bilen ved siden av så åpner man døren sin på nytt, forsiktig denne gangen, og ser hvor den toucher borti bilen ved siden av. Er det en åpenbar ripe der så må man altså ordne opp etter seg - eller leve med at man er en som ikke ordner opp etter seg og nettopp har forsynt seg med andres penger. |
![]() |
![]() |
|
|