|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her står det i et kjøkkenskap.
![]() |
![]() |
#83 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vinflasker/dunker i vinhylle på kjøkkenet, samt i vinskap på loftet. Gin, vodka, baileys og øl i kjøleskapet, alt det andre i et skap i stua, så noe vises, mens annet er i skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi er avholds, så her har vi ikke annet enn en clausthaler til gubben i kjøleskapet en gang i blandt. Tror jeg hadde fått store problemer, vet ikke forskjell på en rødvin og en hvitvin nesten |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har 3 vinflasker stående synlig i et bord i loftstua. De ble innkjøpt når bordet var nytt, så de er ikke akkurat aktuelle å drikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Den verken gjemmes eller vises frem med vilje, den står bare litt hist og pist. Noe i sjenken, noe oppå sjeken, noe på kjøkkenet, og faktisk så har jeg en vodkaflaske på nattbordet akkurat nå.
![]() |
#87 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det står akkurat nå i en bruskasse på vaskerommet - og har ikke fått noen plass etter innflytting.
![]() |
#88 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har det der det er plass. Vi kommer sikkert til å sette det meste i kjellerboden. Stadig vekk står det åpnede vinflasker på kjøkkenbenken, egentlig litt for sjelden i det siste.
![]() |
#89 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Alkoholen vår står i et skap på soverommet vårt faktisk.
![]() |
#90 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har sprit og vin i et skap i stuen. Lukket, så det er ikke synlig for andre. Skapet er ikke låst, men ungene er rimelig uintersserte i det. Ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nei, men barskapet har et lite glassvindu, så der kan man for så vidt skimte noen flasker.
![]() |
#92 |
Originala
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det står noe cognac på kjøkkenbenken. Ikke fordi det skal være dekorativt, men fordi det er kjekt å ha i nærheten når jeg lager mat, siden jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå ned i matboden. Og når vi har vin, blir den gjerne satt på kjøkkenbenken eller kjøkkenbordet mens den venter på å bli drukket opp. Men det er ikke sånn at vi har alkoholholdig drikke stående fram som pynt, nei. Tvert i mot, det er bare litt ekstra rot, i tillegg til alt det andre rotet vi har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Min kjære har fått det for deg at ALL vin skal i kjøleskap så der står alt. Og spriten står i boda.
![]() |
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vinen ligger i en hylle på kjøkkenet i mangel på bedre steder å ha den. Det er ikke optimalt så vi må finne på noe annet når vi nå skal pusse opp kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?I kjøkkenskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har fint lite sånt i hus. Står gjerne et par flasker i kjelleren. Vi gjemmer det ikke, men er overhodet ikke interessert i å stille det ut heller.
![]() |
#98 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Her står det i et skap på kjøkkenet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det står i et vitrineskap i stua. Akkurat nå er det tomt. Nothing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nei, slikt setter jeg inni skap. trenger ikke stå framme, mye annet pent jeg heller vil vise fram
![]() |
|
|