Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Interrail: hva er lurt? Tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 23:41   #14
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interrail: hva er lurt? Tips?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

For øvrig skjerper man seg gjerne hakket mer på metroen i Paris enn på t-banen i gamle, trygge Oslo. Har jeg hørt.

(Jeg hjelper i det minste med å dytte opp tråden, og er også unnelig så det holder! Vil reise! Backpacke! Ut! Vekk! Nå!)

Jeg også! Jeg også! I stedet må jeg sitte her og være trygg nødhavn og eventuell pengeoverfører. Verden er urettferdig.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er fint å ha med seg noen små plastposer. Det kan man alltid trenge til et eller annet. Og en liten sekk i tillegg til den store, men det antar jeg allerede er tatt høyde for ved at man har reiseproviant i den lille eller noe.

Nei, det har vi faktisk ikke. Plastposer har jeg tenkt på, det må vi huske.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sånn Europeisk folketrygdkort er med? Nummere til forsikringsselskap, sperring av kort etc?

Takk! Vi har de to første og skal ordne med banken i morgen.

Hva man gjør hvis kortet blir borte/stjålet aner jeg faktisk ikke, men jeg antar banken (eller jeg) kan være behjelpelig med å overføre penger til reisefølget eller noe?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Kan jeg spørre hvor gamle tenåringene som skal reise er?

De fyller 18 dette året og burde selvsagt istedet holdt seg på hytta, eventuelt oppsøkt et kloster i Italia. Eller noe.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.