|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?New Orleans er veldig fin.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Nå har byen til og med en del av vår egen historie, og da blir den ekstra spesiell. Glittermannen og jeg ble kjærester der, og vi var tilbake da jeg var gravid.
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Riga og Vilnius |
|
|
|
|
|
#44 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Nord-Jylland! Det er noe med lyset og all himmelen. Jeg puster bedre der. Med hele meg liksom. Får samme kicket når jeg er høyt oppe på vidda, over tregrensen, eller ved sjøen med åpent hav midt i mot meg. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?London, København, Amsterdam, Chang Mai og Bangkok og Angkor Wat - og - det er mange steder jeg gjerne vil tilbake til.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Franske rivieran (har vært der over 20 ganger), Roma, Firenze og Singapore. De thailandske øyene (de som ikke er så turistifisert) kan jeg også lengte tilbake til. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?London. Der har jeg bodd og vært to ganger i ettertid. Hadde blitt mer om det hadde vært opp til meg. Håper på en tur til neste år
|
|
|
#51 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Jeg skulle ønske jeg hadde steder jeg måtte komme tilbake til, men med familie på odde plasser, så blir ferien ofte oppspist på hjemmebesøk. Plasser jeg har lyst å dra tilbake til er London, Berlin og Kroatia. Bilferie i Sveits frister også veldig, for der var det fint.
|
|
|
#54 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?La Habana, Cuba!
|
|
|
|
#56 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Roma
|
|
|
#57 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Guatemala! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?Roma og København.
|
![]() |
|
|