|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Helsetopp jukset med CVSå på et annet forum at det de hadde funnet var hjelpepleierutdannelse.
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsetopp jukset med CV
Det tenkte eg og. Ein må ha intelligens godt over ein gjennomsnitts FrP'er for å klare å få til ein slik svindel.
|
|
|
#63 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Med en ektemann som det, trenger man igrunnen ikke fiender.... |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ekvilist
|
Så lenge man er gift, så skal man støtte hverandre uansett? Selv om den andre har holdt noe skjult, og gjort noe straffbart?
|
|
|
#65 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Men det er kanskje ikke alltid at man trenger å uttale seg i media? Hvis han hadde valgt å si "dette vil jeg ikke kommentere", hadde det ikke vært så overraskende for noen.
|
|
|
|
#66 |
|
Ekvilist
|
"Dette vil jeg ikke kommentere" som en reaksjon på ulovligheter som hun selv har innrømt at hun har gjort ville bety det samme som "Dette har jeg visst om" utad. Jeg kan ikke skjønne at han kunne ha fortsatt i sin stilling og med sin karriere ved å droppe og kommentere denne saken. Hadde saken vært under etterforskning hadde det vært annerledes, her er det snakk om en rimelig klar og grei sak hvor ugjerningen er innrømt. Dessuten kan jeg ikke forstå hvorfor han skulle støtte sin kone eller droppet å gi kommentar til saken, hvis han ikke har visst om ulovlighetene? "Elske og ære hverandre i gode og onde dager" er etter mitt skjønn ikke "Elske og ære hverandre, og støtte svik og ulovligheter til en hver pris."
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Sv: Helsetopp jukset med CVNormalt vil jeg være enig med Tjorven i at han ikke hadde trengt å uttale seg til media - han burde latt være. Men i akkurat dette tilfellet er ektemannens jobb så til de grader spesiell i forhold til denne saken at jeg vel ikke helt greier å se for meg at han kunne kommet unna selv uten å si noe. |
|
|
|
#68 |
|
Tittel og tittel....
|
Men det betyr vel ikke at han ikke støtter henne? Uansett om han støtter henne eller ei så er det jo et sjokk for ektemannen dersom det er slik at han ikke har vist om dette.
|
|
|
|
#69 |
|
Pauset
|
Sv: Helsetopp jukset med CVMannen KAN jo ikke støtte henne fordi han har en integritet og ta vare på selv også. Jeg syntes det må være helt ok å si at man ikke visste noe i en sak som denne, ellers så blir han jo med i dragsuget og helt sikkert offer for en masse spekuleringer. Noen klarer helt sikkert ikke forstå at man ikke deler alt eller vet ALT om hverandre om man er gift. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Søt og rar
|
Sv: Helsetopp jukset med CVHvis det er sant at mannen ikke visste noe, støtter jeg ham fullt i å være skuffet og sjokkert. Og da hjelper det lite at de er gift og liksom skal være der for hverandre gjennom tykt og tynt. Det blir på samme planet som utroskap for min del. Men hvis han velger å uttale seg i media, vil jeg tro at dette er en såpass alvorlig sak for ham at de ikke kan fortsette å leve sammen.
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: Helsetopp jukset med CVUansett hva som skjer eller ikke skjer videre. Jeg for min del har aldri vist mine papirer til han jeg bor med. Ikke har jeg sett papirene hans heller. Dermed er det jo en åpenbar mulighet at vi begge kan stå i det samme - bare med mindre suksess. Og jeg ser ikke for meg at jeg dersom mitt rykte ville kunne dras med i noe slikt - ville stått der like blid uten å si noe. Og likevel ville jeg faktisk forbeholdt meg retten til å finne ut av egne følelser etterpå. |
|
|
|
#72 |
|
Tittel og tittel....
|
Hvorfor tror du det? Jeg tror for egen del at dersom jeg hadde stått i noe sånt så kunne jeg godt ha følt et behov for å få frem at jeg ikke visste, men at det nødvendigvis ikke hadde betydd at jeg hadde forlatt partneren min.
|
|
|
|
#73 |
|
Sviiisj!!
|
Enig med deg, Irma og SF. Det er også viktig for Storrtinget og Allmennheten at han uttaler seg, slik at man ikke blir gående og tvile på at sikkerheten til de folkevalgte ikke blir godt nok ivaretatt.
|
|
|
#74 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Helsetopp jukset med CVJeg har tenkt litt og dere har rett. Hadde han vært en ektemann med en helt vanlig jobb, så skulle han ikke ha uttalt seg i media. Når man er sikkerhetssjef på Stortinget har man dessverre ikke noe valg. Men det kan ikke være lett å være ektemann oppi noe sånt.
|
|
|
|
#75 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, ikke sant! Og selv om mannen hennes er sikkerhetssjef på Stortinget, er det jo ikke jobben hans å sikkerhetsklarere familien sin hjemme.
|
|
|
#79 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#80 |
|
Pauset
|
At han sier han er skuffa, er vel ikke å utbrodere så mye? Er ikke det ganske naturlig? Sa han noe mer? |
|
|
|
![]() |
|
|