Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helsetopp jukset med CV

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 21:13   #61
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helsetopp jukset med CV

Så på et annet forum at det de hadde funnet var hjelpepleierutdannelse.

Men jeg kan ikke annet enn å tenke at dama må jo ha vært smart? Som har greid å sette igang en slik bløff? Hadde sannsynligvis vært like greit for henne å bare ta utdannelsene?

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:27   #62
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Så på et annet forum at det de hadde funnet var hjelpepleierutdannelse.

Men jeg kan ikke annet enn å tenke at dama må jo ha vært smart? Som har greid å sette igang en slik bløff? Hadde sannsynligvis vært like greit for henne å bare ta utdannelsene?

Det tenkte eg og. Ein må ha intelligens godt over ein gjennomsnitts FrP'er for å klare å få til ein slik svindel.

Gammel 19-07-10, 11:03   #63
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå har mannen uttalt seg, og sier han ikke har visst om det:

"Jeg er like sjokkert og skuffet som alle andre"

Med en ektemann som det, trenger man igrunnen ikke fiender....
Tror jeg hadde håpet på at min mann opptrer litt mer støttende om jeg havner i trøbbel!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 12:59   #64
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Tror jeg hadde håpet på at min mann opptrer litt mer støttende om jeg havner i trøbbel!

Så lenge man er gift, så skal man støtte hverandre uansett? Selv om den andre har holdt noe skjult, og gjort noe straffbart? Det høres iallefall ganske idiotisk ut i mine ører. Hva mannen hennes har visst eller ikke kan ingen andre enn han og kona vite, men i den posisjonen han er i har han uansett ikke noe valg. Er man sikkerhetssjef på stortinget kan man ikke stå fram og støtte alvorlige ulovligheter altså. Hvis han ikke har visst om hennes cv-juks synes jeg oppriktig synd på ham.

Gammel 19-07-10, 13:03   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så lenge man er gift, så skal man støtte hverandre uansett? Selv om den andre har holdt noe skjult, og gjort noe straffbart? Det høres iallefall ganske idiotisk ut i mine ører. Hva mannen hennes har visst eller ikke kan ingen andre enn han og kona vite, men i den posisjonen han er i har han uansett ikke noe valg. Er man sikkerhetssjef på stortinget kan man ikke stå fram og støtte alvorlige ulovligheter altså. Hvis han ikke har visst om hennes cv-juks synes jeg oppriktig synd på ham.

Men det er kanskje ikke alltid at man trenger å uttale seg i media? Hvis han hadde valgt å si "dette vil jeg ikke kommentere", hadde det ikke vært så overraskende for noen.

Gammel 19-07-10, 13:08   #66
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men det er kanskje ikke alltid at man trenger å uttale seg i media? Hvis han hadde valgt å si "dette vil jeg ikke kommentere", hadde det ikke vært så overraskende for noen.

"Dette vil jeg ikke kommentere" som en reaksjon på ulovligheter som hun selv har innrømt at hun har gjort ville bety det samme som "Dette har jeg visst om" utad. Jeg kan ikke skjønne at han kunne ha fortsatt i sin stilling og med sin karriere ved å droppe og kommentere denne saken. Hadde saken vært under etterforskning hadde det vært annerledes, her er det snakk om en rimelig klar og grei sak hvor ugjerningen er innrømt. Dessuten kan jeg ikke forstå hvorfor han skulle støtte sin kone eller droppet å gi kommentar til saken, hvis han ikke har visst om ulovlighetene? "Elske og ære hverandre i gode og onde dager" er etter mitt skjønn ikke "Elske og ære hverandre, og støtte svik og ulovligheter til en hver pris."

Gammel 19-07-10, 16:21   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Normalt vil jeg være enig med Tjorven i at han ikke hadde trengt å uttale seg til media - han burde latt være. Men i akkurat dette tilfellet er ektemannens jobb så til de grader spesiell i forhold til denne saken at jeg vel ikke helt greier å se for meg at han kunne kommet unna selv uten å si noe.

Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 16:48   #68
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Men det betyr vel ikke at han ikke støtter henne? Uansett om han støtter henne eller ei så er det jo et sjokk for ektemannen dersom det er slik at han ikke har vist om dette.

Gammel 19-07-10, 21:42   #69
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen KAN jo ikke støtte henne fordi han har en integritet og ta vare på selv også. Jeg syntes det må være helt ok å si at man ikke visste noe i en sak som denne, ellers så blir han jo med i dragsuget og helt sikkert offer for en masse spekuleringer. Noen klarer helt sikkert ikke forstå at man ikke deler alt eller vet ALT om hverandre om man er gift.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:59   #70
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis det er sant at mannen ikke visste noe, støtter jeg ham fullt i å være skuffet og sjokkert. Og da hjelper det lite at de er gift og liksom skal være der for hverandre gjennom tykt og tynt. Det blir på samme planet som utroskap for min del. Men hvis han velger å uttale seg i media, vil jeg tro at dette er en såpass alvorlig sak for ham at de ikke kan fortsette å leve sammen.

Gammel 19-07-10, 23:37   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Uansett hva som skjer eller ikke skjer videre. Jeg for min del har aldri vist mine papirer til han jeg bor med. Ikke har jeg sett papirene hans heller. Dermed er det jo en åpenbar mulighet at vi begge kan stå i det samme - bare med mindre suksess. Og jeg ser ikke for meg at jeg dersom mitt rykte ville kunne dras med i noe slikt - ville stått der like blid uten å si noe. Og likevel ville jeg faktisk forbeholdt meg retten til å finne ut av egne følelser etterpå.

Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 08:42   #72
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Men hvis han velger å uttale seg i media, vil jeg tro at dette er en såpass alvorlig sak for ham at de ikke kan fortsette å leve sammen.

Hvorfor tror du det? Jeg tror for egen del at dersom jeg hadde stått i noe sånt så kunne jeg godt ha følt et behov for å få frem at jeg ikke visste, men at det nødvendigvis ikke hadde betydd at jeg hadde forlatt partneren min.

Gammel 20-07-10, 09:47   #73
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor tror du det? Jeg tror for egen del at dersom jeg hadde stått i noe sånt så kunne jeg godt ha følt et behov for å få frem at jeg ikke visste, men at det nødvendigvis ikke hadde betydd at jeg hadde forlatt partneren min.

Enig med deg, Irma og SF. Det er også viktig for Storrtinget og Allmennheten at han uttaler seg, slik at man ikke blir gående og tvile på at sikkerheten til de folkevalgte ikke blir godt nok ivaretatt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 10:05   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt litt og dere har rett. Hadde han vært en ektemann med en helt vanlig jobb, så skulle han ikke ha uttalt seg i media. Når man er sikkerhetssjef på Stortinget har man dessverre ikke noe valg. Men det kan ikke være lett å være ektemann oppi noe sånt.

Mannen min og jeg har aldri vist hverandre "papirene våre". Så jeg også stoler på at han har den utdanningen har utgir seg for å ha.

Gammel 20-07-10, 10:28   #75
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Je
Mannen min og jeg har aldri vist hverandre "papirene våre". Så jeg også stoler på at han har den utdanningen har utgir seg for å ha.

Ja, ikke sant! Og selv om mannen hennes er sikkerhetssjef på Stortinget, er det jo ikke jobben hans å sikkerhetsklarere familien sin hjemme.

Langøre og jeg har begge vært tilstede på hverandres vitnemålsutdelinger, så vi har sånn sett full kontroll.

Gammel 20-07-10, 11:38   #76
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Han kunne vel ha sagt at han ikke visste om juksingen, og utover det vil han ikke kommentere saken.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 11:48   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Han kunne vel ha sagt at han ikke visste om juksingen, og utover det vil han ikke kommentere saken.

Jeg syns vel egentlig ikke han gikk over streken. Det er lov å si at man er skuffa.

Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 11:49   #78
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Jeg har åpenbart ikke fulgt med i timen, for jeg har ikke fått med meg at mannen hennes har utbrodert så veldig mye.

Gammel 20-07-10, 11:50   #79
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg syns vel egentlig ikke han gikk over streken. Det er lov å si at man er skuffa.

Det er jo en helt naturlig reaksjon, og forventet. Regner ikke med at selv gjerningskvinnen i denne saken forventet noe annet. Det er jo ikke dermed sagt at at det er over mellom dem. Det blir jo en privatsak.

Gammel 20-07-10, 12:53   #80
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

At han sier han er skuffa, er vel ikke å utbrodere så mye? Er ikke det ganske naturlig? Sa han noe mer?

Jeg ville vært kjempeskuffa. Syntes han taklet dette så bra som han kunne jeg. Han sa også at kona ikke hadde det bra, og det tyder jo på at de snakker sammen og at han muligens er der for henne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.