|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Originala
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Skoen til høyre er det jeg tør påstå er verdens beste sko. Jeg kjøpte dem hos Desgin Forum for en tid tilbake, og de er så velbrukte at jeg ikke ser hvilket merke det er. Sist redigert av Fadese : 21-07-10 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?De øverste Mim viste, så da både lekre og behagelige ut.
|
|
|
|
#85 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg synes det er lite pent med flate ballerinasko under feite legger, men jeg kan si det siden jeg eier både feite legger (to stk) og ballerinasko (mange stk) og bruker det sammen tidvis. Men det er ikke spesielt flatterende nei. Men praktisk, og gøyalt, og kult, og jeg er heldigvis ikke kongelig så folk flest driter i hva jeg har på beina likevel.
|
|
|
|
#87 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Tjorven, skoene til jobbruk oppbevarer du i skap e.l. lignende på jobben. Du trenger da ikke dra de frem og tilbake? Jeg gjør som Mim - går i behagelige sko til og fra og skifter når jeg kommer på jobb.
|
|
|
#88 |
|
Epikur
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?På det meste har jeg hatt 5-6 par sko og støvletter på jobben.
|
|
|
#89 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?
MEN .... sekk er jo ikke noe fint. Har du sett pc-veska mi eller? Den er så fin at den veier opp for skoene.
Skoene må jo matche antrekket. Jeg har svarte pensko på jobb for nødstilfeller. Jeg eier bittelitt flere enn 7 par sko :kremt: og varierer dem i forhold til antrekket.
|
|
|
|
#90 |
|
Epikur
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg eier også bittelitt mer enn 7 par sko, men jeg har skiftet litt rundt på hvilke som er på jobben. Og så fins det jo mange kjempefine sekker. Jeg er mest opptatt av å komme meg tørr på jobben etter å ha avlevert krapylene, og så stæsjer jeg der.
|
|
|
#92 |
|
Retromum
|
Hvis du har andre typer crocs fra før så går jeg ut fra at du kan bestille samme størrelse selv om det er en annen modell? Jeg skal forøvrig bestille et slikt par selv, de var jo kjempekuule! Jeg elsker crocs!
|
|
|
#93 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Alle kan vel gå i ballerinasko. Det er synd at ikke alle sko kommer i 1/2 str. Jeg passer egentlig best i 37 1/2. Men 38 er for stort, og jeg hater sko som kipper. Da kjøper jeg heller 37 som er litt trang med en gang, men utvider seg etter litt bruk. Eller man kan få de blokket ut i skobutikken.
|
|
|
#94 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg er litt misunnelig på dere som kan ha så mange sko på jobben. Jeg sitter i åpent landskap, og har et eget skap som er bittelitt større enn en skoeske, så ett sko er maks av hva jeg får plass til. Jeg har jo tross alt litt annet stæsj også.
|
|
|
|
#95 |
|
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?Jeg har vernesko liggende på jobben. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?:dulter: på aC.
|
|
|
#97 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, de crocsene jeg har er jo ganske digre, selv om de passer. Jeg tror sånne ballerinaaktige crocs bør være litt mindre, for de skal jo ikke kippe.
|
|
|
#98 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#99 |
|
Epikur
|
Sv: Kan alle gå i ballerinasko?I min jobb må jeg innimellom være presentabel og representativ, fordi jeg bærer andres koffert og synes i landskapet og sånn. Da er det fint å ha noen fine sko som gjør meg høyere, kulere og slankere.
|
|
|
#100 |
|
|
Vel, det gjelder nok ikke bare din jobb. |
|
|
|
![]() |