Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan alle gå i ballerinasko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 23:23   #81
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan alle gå i ballerinasko?

Skoen til høyre er det jeg tør påstå er verdens beste sko. Jeg kjøpte dem hos Desgin Forum for en tid tilbake, og de er så velbrukte at jeg ikke ser hvilket merke det er.

Men det er i alle fall demping i sålen, og det kjennes som om man svever. Helt sant. Jeg tror nesten jeg må ha et nytt par, fordi de har jeg har begynner å bli slitt.

(Og for de som måtte lure: Ja, bildet ble tatt da jeg ikke greie å bestemme meg for om jeg skulle ta de knallgode eller ikke fullt så gode "finskoene").

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skobilde1.jpg (103,9 KB, 44 visninger)

Sist redigert av Fadese : 21-07-10 kl 23:50.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:26   #82
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

De øverste Mim viste, så da både lekre og behagelige ut.

Gammel 21-07-10, 23:28   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Skoen til høyre er det jeg tør påstå er verdens beste sko.

For å være sikker; din høyre fot eller til høyre på bildet?

Gammel 21-07-10, 23:42   #84
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sekk, Tjorven. Sekk.

Gammel 21-07-10, 23:44   #85
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er lite pent med flate ballerinasko under feite legger, men jeg kan si det siden jeg eier både feite legger (to stk) og ballerinasko (mange stk) og bruker det sammen tidvis. Men det er ikke spesielt flatterende nei. Men praktisk, og gøyalt, og kult, og jeg er heldigvis ikke kongelig så folk flest driter i hva jeg har på beina likevel.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:49   #86
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For å være sikker; din høyre fot eller til høyre på bildet?

Til høyre på bildet. De til venstre er ikke helt flate.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:50   #87
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Tjorven, skoene til jobbruk oppbevarer du i skap e.l. lignende på jobben. Du trenger da ikke dra de frem og tilbake? Jeg gjør som Mim - går i behagelige sko til og fra og skifter når jeg kommer på jobb.

Gammel 21-07-10, 23:52   #88
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På det meste har jeg hatt 5-6 par sko og støvletter på jobben.

Gammel 21-07-10, 23:55   #89
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sekk, Tjorven. Sekk.

MEN .... sekk er jo ikke noe fint. Har du sett pc-veska mi eller? Den er så fin at den veier opp for skoene.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Tjorven, skoene til jobbruk oppbevarer du i skap e.l. lignende på jobben. Du trenger da ikke dra de frem og tilbake?

Skoene må jo matche antrekket. Jeg har svarte pensko på jobb for nødstilfeller. Jeg eier bittelitt flere enn 7 par sko :kremt: og varierer dem i forhold til antrekket.

Gammel 21-07-10, 23:57   #90
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Jeg eier også bittelitt mer enn 7 par sko, men jeg har skiftet litt rundt på hvilke som er på jobben. Og så fins det jo mange kjempefine sekker. Jeg er mest opptatt av å komme meg tørr på jobben etter å ha avlevert krapylene, og så stæsjer jeg der.

Gammel 22-07-10, 00:18   #91
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Tja, jeg har til tider hatt 4-5 par sko liggende på jobben.

Gammel 22-07-10, 08:57   #92
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Årh, det var det jeg fryktet, altså over nett. Hvordan finner jeg den perfekte størrelsen når jeg bestiller på nett? Selges de i butikker, mon tro? Noen som vet om de selger slike noe sted i Oslo?

Hvis du har andre typer crocs fra før så går jeg ut fra at du kan bestille samme størrelse selv om det er en annen modell? Jeg skal forøvrig bestille et slikt par selv, de var jo kjempekuule! Jeg elsker crocs!

Gammel 22-07-10, 09:55   #93
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle kan vel gå i ballerinasko. Det er synd at ikke alle sko kommer i 1/2 str. Jeg passer egentlig best i 37 1/2. Men 38 er for stort, og jeg hater sko som kipper. Da kjøper jeg heller 37 som er litt trang med en gang, men utvider seg etter litt bruk. Eller man kan få de blokket ut i skobutikken.

På jobb har jeg endel skiftesko. I skrivende stund er det 2 par støvletter, og 4 par sko i hylla her ser jeg.

Gammel 22-07-10, 10:23   #94
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg er litt misunnelig på dere som kan ha så mange sko på jobben. Jeg sitter i åpent landskap, og har et eget skap som er bittelitt større enn en skoeske, så ett sko er maks av hva jeg får plass til. Jeg har jo tross alt litt annet stæsj også.

Gammel 22-07-10, 11:13   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vernesko liggende på jobben.

... og innser at jeg virkelig ikke er der at jeg gidder å planlegge skologistikk for å både være komfortabel på vei til jobb og nusselig på bena PÅ jobb. Dsjis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 11:19   #96
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

:dulter: på aC.
Jeg har inntil to par sko stående på jobben om vinteren, sånn at jeg kan ta av meg støvletter/vintersko inne. Om sommeren går jeg i det jeg kommer til jobb med, også på jobben.

Gå i ballerinaene dine, du Tjorven

Mine Maloix-ballerinaer har forresten veldig god, dempende gummisåle, så de kan man nok traske en stund i hadde det ikke vært for at de kipper på meg og gnager litt foran. (Også er de lilla! )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 11:19   #97
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hvis du har andre typer crocs fra før så går jeg ut fra at du kan bestille samme størrelse selv om det er en annen modell? Jeg skal forøvrig bestille et slikt par selv, de var jo kjempekuule! Jeg elsker crocs!

Nja, de crocsene jeg har er jo ganske digre, selv om de passer. Jeg tror sånne ballerinaaktige crocs bør være litt mindre, for de skal jo ikke kippe.

Gammel 22-07-10, 12:26   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har vernesko liggende på jobben.

... og innser at jeg virkelig ikke er der at jeg gidder å planlegge skologistikk for å både være komfortabel på vei til jobb og nusselig på bena PÅ jobb. Dsjis.

Jeg har tresko med vernetå, vernesko og crocs stående på jobb. Jeg tenker ikke over hva jeg har på meg på jobb, jeg er på jobb for å jobbe, ikke for noe annet.

Gammel 22-07-10, 14:06   #99
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

I min jobb må jeg innimellom være presentabel og representativ, fordi jeg bærer andres koffert og synes i landskapet og sånn. Da er det fint å ha noen fine sko som gjør meg høyere, kulere og slankere.

Gammel 22-07-10, 14:09   #100
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I min jobb må jeg innimellom være presentabel og representativ, fordi jeg bærer andres koffert og synes i landskapet og sånn. Da er det fint å ha noen fine sko som gjør meg høyere, kulere og slankere.

Vel, det gjelder nok ikke bare din jobb. At jeg ikke har fylt opp kontoret med sko betyr ikke at jeg ikke tenker over det estetiske i hva jeg har på meg i forhold til hva jeg har på agendaen den dagen, men så klarer jeg da også fint å gå i høye hæler en hel dag, ikke bare sittende på en kontorstol.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.