Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellovernatting i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 00:03   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hotellovernatting i London

i slutten av august er vi i London. Jeg tenkte å bestille hotell nå, det er kanskje lurest? Så kan vi bare sette oss i en taxi og si hvor vi skal, fremfor å lete når vi kommer frem?

Vi er ikke fremme før i elleve tiden på kvelden en onsdag, og vi skal reise igjen på en fredag. Når er innsjekk/utsjekk tidene i London? Her i Norge må man vel sjekke ut klokken tolv på de fleste hotellene.

Gammel 27-07-10, 00:03   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellovernatting i London

Hvis noen har et hotell å anbefale, så blir jeg glad for det

Gammel 27-07-10, 00:07   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan anbefale Holliday Inn MayFair - Ligger vis a vis Ritz hotell (Picadelly Street) og veldig sentral i forhold til Picadelly Cirkus, Oxford Street, Regent Street, New Bond street er en parallell gate til dette hotellet. Midt i smørøyet, og ikke så dyrt

Gammel 27-07-10, 00:07   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bodde på Melia White house sist jeg var i London. Ikke det billigste hotellet, men veldig bra og svært sentralt. Utsjekk i London er som i Norge, innsjekktider vet jeg ikke. Men greit å ha bestilt hotell så man vet hvor man skal bo ja.

Gammel 27-07-10, 11:46   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg bodde på St. Giles sist jeg var i London. Det er litt "skoeske" og med mange turister, men jeg syntes det var ok og sentralt. Utsjekking var 11, innsjekking tror jeg ikke det var noe begrensning på. http://www.stgiles.com/

Er dere bare voksne som skal dra, eller er det barn med?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:02   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Her bodde jeg sist jeg var i London - sentralt, og skikkelig god frokost
http://www.radissonblu.co.uk/hotel-london

Ikke så billig da - jeg betalte ikke selv

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:24   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg bodde på St. Giles sist jeg var i London. Det er litt "skoeske" og med mange turister, men jeg syntes det var ok og sentralt. Utsjekking var 11, innsjekking tror jeg ikke det var noe begrensning på. http://www.stgiles.com/

Vi bor stort sett her hver gang.Billig og sentralt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:28   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Forresten tror jeg du må ringe å si fra hvis du kommer sent (kan sikkert ta det ved bestilling også), hvis ikke kan det hende de leier ut rommet til noen andre. Lurer på om ikke du må ringe før 6, men det varierer sikkert fra hotell til hotell.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:34   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist vi reiste, fant vi et tilbud på hotels. com på London Marriott West India Quay.

http://no.tripadvisor.com/Hotel_Revi...n_England.html

Docklands Light Railway stopper rett utenfor døra, og da suser du inn til sentrum på null komma svisj. Hotellet var luksuriøst med store rom og veldig god service. Vi ble nesten redd for at vi hadde misforstått, og at rommet kostet mer enn vi hadde trodd, men nei da, det var utrolig billig. Anbefales.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:48   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi er bare voksne, så kan bo med lav standars Men vi skal jo oppbevare baggasje der, så litt ordentlig må det jo være

Gammel 28-07-10, 11:50   #11
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

https://reservations.stgiles.com/lis...utDate=8/27/10

Koster det 89 pund per natt?

Gammel 28-07-10, 12:19   #12
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Vi er bare voksne, så kan bo med lav standars Men vi skal jo oppbevare baggasje der, så litt ordentlig må det jo være

Det er ikke lav standard i det hele tatt altså, bare litt små rom, så jeg tenkte det kunne bli trangt med barn. Koster 89 per natt, ja, så ikke det billigste kanskje, men rimelig tross alt, synes jeg. Frokost kommer i tillegg.

Gammel 28-07-10, 13:13   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bodd to ganger på Monopole som jeg fikk anbefalt av Skilpadda en gang, det er ett av ørtogførti småhotell ved Paddington station (som er en fin og sentral t-banestasjon). Enkel standard, små (men rene) rom og veldig enkel frokost (to skiver toast, to speilegg og litt bacon + kaffe eller te), men billig til å være så sentralt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:45   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

The Cumberland har super beliggenhet og fine, store rom! (til London å være, vel å merke)

Gammel 28-07-10, 15:05   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kan anbefale Holliday Inn MayFair - Ligger vis a vis Ritz hotell (Picadelly Street) og veldig sentral i forhold til Picadelly Cirkus, Oxford Street, Regent Street, New Bond street er en parallell gate til dette hotellet. Midt i smørøyet, og ikke så dyrt

Jeg prøver å søke, men det kommer bare opp masse andre hoteller som heter Holiday Inn. Har du lenke?

Gammel 28-07-10, 15:16   #16
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Noen som finner et superbillig hotell i London fra 25-27.august?
Det billigste jeg finner er £89 pr natt. Søker jeg på finn.no kommer det opp en del rimelige alternativer, men jeg ser at hotellene kanskje ikke har de beste anbefalinger....

Gammel 28-07-10, 15:28   #17
ingling

ingling sin avatar

Standard

Her har du en del, har ikke tid til å bla gjennom, men ser at laveste er på 843, så det er i hvert fall billig nok.

Gammel 28-07-10, 15:42   #18
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler denne siden :www.londontown.com
Ha bestilt billig hotell og musicalbiletter gjennom den siden tidligere.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.