|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotellovernatting i Londoni slutten av august er vi i London. Jeg tenkte å bestille hotell nå, det er kanskje lurest? Så kan vi bare sette oss i en taxi og si hvor vi skal, fremfor å lete når vi kommer frem?
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Sv: Hotellovernatting i LondonHvis noen har et hotell å anbefale, så blir jeg glad for det
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hotellovernatting i LondonJeg kan anbefale Holliday Inn MayFair - Ligger vis a vis Ritz hotell (Picadelly Street) og veldig sentral i forhold til Picadelly Cirkus, Oxford Street, Regent Street, New Bond street er en parallell gate til dette hotellet. Midt i smørøyet, og ikke så dyrt
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hotellovernatting i LondonJeg bodde på Melia White house sist jeg var i London. Ikke det billigste hotellet, men veldig bra og svært sentralt. Utsjekk i London er som i Norge, innsjekktider vet jeg ikke. Men greit å ha bestilt hotell så man vet hvor man skal bo ja.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hotellovernatting i LondonJeg bodde på St. Giles sist jeg var i London. Det er litt "skoeske" og med mange turister, men jeg syntes det var ok og sentralt. Utsjekking var 11, innsjekking tror jeg ikke det var noe begrensning på. http://www.stgiles.com/ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotellovernatting i LondonHer bodde jeg sist jeg var i London - sentralt, og skikkelig god frokost |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Hotellovernatting i London
Vi bor stort sett her hver gang.Billig og sentralt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotellovernatting i LondonForresten tror jeg du må ringe å si fra hvis du kommer sent (kan sikkert ta det ved bestilling også), hvis ikke kan det hende de leier ut rommet til noen andre. Lurer på om ikke du må ringe før 6, men det varierer sikkert fra hotell til hotell. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Hotellovernatting i LondonSist vi reiste, fant vi et tilbud på hotels. com på London Marriott West India Quay.
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Vi er bare voksne, så kan bo med lav standars
|
|
|
#11 |
|
sporadisk
Sv: Hotellovernatting i Londonhttps://reservations.stgiles.com/lis...utDate=8/27/10
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er ikke lav standard i det hele tatt altså, bare litt små rom, så jeg tenkte det kunne bli trangt med barn. Koster 89 per natt, ja, så ikke det billigste kanskje, men rimelig tross alt, synes jeg. Frokost kommer i tillegg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
<*(((<
|
Sv: Hotellovernatting i LondonJeg har bodd to ganger på Monopole som jeg fikk anbefalt av Skilpadda en gang, det er ett av ørtogførti småhotell ved Paddington station (som er en fin og sentral t-banestasjon). Enkel standard, små (men rene) rom og veldig enkel frokost (to skiver toast, to speilegg og litt bacon + kaffe eller te), men billig til å være så sentralt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
sporadisk
Jeg prøver å søke, men det kommer bare opp masse andre hoteller som heter Holiday Inn. Har du lenke?
|
|
|
#16 |
|
sporadisk
Sv: Hotellovernatting i LondonNoen som finner et superbillig hotell i London fra 25-27.august?
|
|
|
#18 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hotellovernatting i LondonAnbefaler denne siden :www.londontown.com |
|
|
|
![]() |