Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 14:30   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Går ikke vinninga (spart toll) litt opp i spinninga om du skal handle for "bare" (misforstå jeg rett, det er mye penger, men ikke mye iLondon-shopping-sammenheng, synes jeg) kr 4000? Flybillett, togbillett inn og ut av sentrum osv koster jo også litt?

Neida. Fly og tog - ca sekshundre spenn. Det tar jeg inn igjen bare på røyken til Drammen. (Som det endte med at Dragen måtte ta med for meg likevel. )

Også får jeg lunsje og være i storby og leke at jeg er littebittegranne hipp, selvom det sikkert ikke er London som er moderne å shoppe i nå mer.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Tihi - jeg er 177 og heller ikke størrelse XS så jeg kjører i samme gate som deg

Camden Marked - anbefales på det sterkeste om det er London du skal til. Hamley's til ungene (leker i 7 etasjer).

Leker skal vi ikke ha. Jeg burde kanskje nevnet at "barna" er store. Det går i goth og skategreier på de der. I store herrestørrelser.

Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:35   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Leker skal vi ikke ha. Jeg burde kanskje nevnet at "barna" er store. Det går i goth og skategreier på de der. I store herrestørrelser.

Goth finner du mer enn nok av i Camden. Pluss litt til. Mye goth! Doc Martens-sko er gull-billig i Camden, så det kan være lurt å sjekke om det er en ting for Goth-ungen(e) og eventuelt sjekke størrelser før du drar.

Gammel 29-07-10, 14:46   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også får jeg lunsje og være i storby og leke at jeg er littebittegranne hipp, selvom det sikkert ikke er London som er moderne å shoppe i nå mer.

Det er en god nok grunn i seg selv. London. Jeg hadde et drøyt døgn der selv for noen måneder siden og det var så deilig å kjenne lukten av London.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:47   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du må på Long Tall Sally! Der har de bare svarte klær nå så jeg med skuffelse.

Når drar du?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:50   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men du må på Long Tall Sally! Der har de bare svarte klær nå så jeg med skuffelse.

Når drar du?

17. august.

Hvor ligger LTS da? Jeg er ikke like desp etter lange nok bukser mer nå som jeg har funnet makeyorownjeans.com, så det er ikke like høyt prioritert.

Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:51   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

17. august.

Hvor ligger LTS da? Jeg er ikke like desp etter lange nok bukser mer nå som jeg har funnet makeyorownjeans.com, så det er ikke like høyt prioritert.

Undergrunnsstasjon Baker Street, og så noen minutter å gå.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.