|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg synest det er en god del ræl på de markedene i London. Men har man tid (og ikke har med en ett-åring og en fire-åring |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?
Neida. Fly og tog - ca sekshundre spenn. Det tar jeg inn igjen bare på røyken til Drammen. (Som det endte med at Dragen måtte ta med for meg likevel.
Leker skal vi ikke ha. Jeg burde kanskje nevnet at "barna" er store. Det går i goth og skategreier på de der. I store herrestørrelser. |
![]() |
![]() |
#23 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Vil tro du får litt for 4000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goth finner du mer enn nok av i Camden. Pluss litt til. Mye goth! Doc Martens-sko er gull-billig i Camden, så det kan være lurt å sjekke om det er en ting for Goth-ungen(e) og eventuelt sjekke størrelser før du drar.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg liker både impuls- og planlagtshopping, jeg. Men når en har en dag til disposisjon er det kanskje greit å ha en plan. Jeg hadde fem timer på meg til å kjøpe brudekjole i London i mai (var der to dager, men hele den ene gikk til utdrikningslag). Da var det kjekt å vite hvor jeg skulle. Litt annerledes enn vanlig shopping, men dog. Ellers liker jeg også godt å vandre rundt og ikke, men det blir ikke så ofte til at jeg kjøper noe da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Tror jeg er ganske lik deg
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg har hverken støvletter, kåpe eller dyr (eller halvdyr) veske, så jeg er rimelig stilmanglende. Men jeg er veldig glad i å kjøpe ting, bare jeg finner ting jeg liker.
![]() |
#29 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Hvor mye man shopper for? Det spørs hvor man er. Er man i USA, så shopper man så mye at man trenger en ekstra koffert. Har jeg hørt. Uten at det trenger å koste så mye. 2 Guess-vesker, 2 par Guess-sko og et par Levis-sko til en tusing, foreksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg bør kanskje ikke uttale meg, come to think of it. :hater shopping som sådan: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Camden så innmari kult ut jo! Men det spørs om det ikke blir litt langt utenfor byen for en sånn hurtigshoppingdag. Og det så vel også ut som et sted man kanskje bør ta med arvingen. |
![]() |
![]() |
#32 |
En som trener
|
Det er en god nok grunn i seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Men du må på Long Tall Sally! Der har de bare svarte klær nå så jeg med skuffelse.
![]() |
#34 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Du vil ikke spørre meg.
![]() |
#35 |
Bare sær
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg fører forresten regnskap for en finere moteforretning i Oslo sentrum. Der hender det at én kunde legger igjen over 30000.
![]() |
#36 |
Passiv
|
17. august. |
![]() |
![]() |
#38 |
Bare sær
Undergrunnsstasjon Baker Street, og så noen minutter å gå.
![]() |
#39 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg var på LTS i mars. Litt fordi jeg hadde så lyst til å gå av på Baker Street.
![]() |
|
|