Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har ditt fylke hatt bra sommervær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere hatt en bra sommer?
Ja, bor i Finnmark 0 0%
Nei, bor i Finnmark 3 2,14%
Ja, bor i Troms 0 0%
Nei, bor i Troms 8 5,71%
Ja, bor i Nordland 0 0%
Nei, bor i Nordland 10 7,14%
Ja, bor i Trøndelag 2 1,43%
Nei, bor i Trøndelag 22 15,71%
Ja, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane 0 0%
Nei, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane 5 3,57%
Ja, bor i Hordaland/Rogaland 4 2,86%
Nei, bor i Hordaland/Rogaland 19 13,57%
Ja, bor i Vest Agder/Øst Agder 2 1,43%
Nei, bor i Vest Agder/Øst Agder 2 1,43%
Ja, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud 11 7,86%
Nei, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud 10 7,14%
Ja, bor i Oppland/Hedmark 4 2,86%
Nei, bor i Oppland/Hedmark 3 2,14%
Ja, bor i Oslo/Akershus/Østfold 12 8,57%
Nei, bor i Oslo/Akershus/Østfold 23 16,43%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 21:45   #21
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?

Bor i troms, og her har det vært 2-3 dager med sol og varmt vær siden slutten av mai når vi flyttet hit.

Gammel 01-08-10, 21:45   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Som kravstor østlending vil jeg svare nei, dårlig sommer for min del.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 21:46   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei .Bor i Nordland

Har tilogmed hatt bedre vær i Finnmark nu mens vi har vært her på ferie en vi har hatt nede mitt på

Gammel 01-08-10, 21:47   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mye regn og lite badevær, ikke engang mer enn et par dagers (ikke sammenhengende) bading ute på terrassen = ikke ordentlig sommer i det hele tatt. Det har jo vært noen fine dager altså, men jeg synes det er pinlig lite ordentlig sommer her. Når man ikke vet hvordan man skal kle seg fra dag til dag, om man må ha med regntøy og skift i en sekk når man skal på bytur eller lignende, og man aldri kan planlegge en tur på stranda fordi værmeldingen tar 100 % feil, så er det jammen ikke mye gøy.

Det har da virkelig ikke regnet mye i sommer? Sammenlignet med f eks. sommeren 2007, som krevde høye goretexsko og sydvest hver dag.

Gammel 01-08-10, 21:54   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke sommeren 2007 så godt. Jo litt, det var da jeg ble gravid og jeg husker i hvert fall at jeg slet med varmen pga. hormoner og sånt. Så veldig kjølig og kjipt kan det ikke ha vært. Jeg var også hos Fibi i en uke og da badet ungene ute hver dag og jeg og Fibi måtte sitte endel inne fordi vi døde av varmen. Sånn har det ikke vært her i det hele tatt i år.
Det har ikke bare regnet nei, men det har regnet ganske mye og vært for kjølig til feks. strandturer og terrassekos nesten hele tiden, og i Oslo var vi livredde for å ikke få tatt turen innom Tusenfryd pga. alt regnet. Det regnet litt den dagen vi MÅTTE dra dit før vi måtte reise hjem, men det ble heldigvis bedre utover dagen.

Gammel 01-08-10, 22:04   #26
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Adresseavisen påstår at vi har hatt en rekordvarm juli i Trøndelag. Det må være andre steder enn her i Trondheim, iallefall, for her har det jaggu ikke vært noe særlig.

Jeg sa det til ei her om dagen, at siden vi hadde den flotte helgen forrige helg, så vil de fleste huske det som at vi har hatt DEN deilige sommeren...

Synes det har vært en trist vår, trist sommer, og bare håper at det skal bli en fin høst. Usj, høst snart.

Gammel 01-08-10, 22:04   #27
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Møkkavær i trøndelag.
Foreldrene mine i oslo har hatt bra vær hele sommeren!

Gammel 01-08-10, 22:08   #28
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nessie og eg snakka om dette i uka. At dei som bor sørpå har litt andre krav til kva som er en fin sommar enn vi møringar/trøndera/nordlendingar.

Jeg tror forøvrig man heller må si andre referanser, ikke krav.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:08   #29
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg trur eg har hatt putene til utemøblane framme ein 5-6 gongar denne sommaren. Og 2-3 dagar med skikkelig sommarvær.
Me bur dessverre på ein litt utsatt plass vindmessig, så enkelte dagar har det nok vert fint, men me har blåst vekk.

Held til litt utanfor Bergen.

Gammel 01-08-10, 22:12   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg bor i Bergen, har vært hjemme hele sommeren, og synes ikke vi har hatt sommer. Noen fine dager, men ikke slik at plaskebassenget har kommet frem... Mye grått, vått og tåke, er det jeg minnes...

Gammel 01-08-10, 22:18   #31
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bor i Buskerud, synes det har vært brukbart.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:21   #32
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Tja. Temperaturen har forsåvidt vært grei på dagtid sånn i det store og hele, og vi har sluppet unna ukesvis med regn og atter regn, men det er hele tiden så ustabilt og i overkant kjølig ute når solen går ned. Og med håpløse langtidsvarsler som aldri er til å stole på er det jo umulig å planlegge noe som helst litt frem i tid. Jeg savner rett og slett flere lengre perioder med skikkelig varmt og stabilt sommervær. Bor i Buskerud, forøvrig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:22   #33
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der med rekordvarme må være en eller annen form for snål gjennomsnittsberegning, for jeg sliter med å få 10-15 grader gjennom hele juli og ullundertøy til alle midt på sommeren til å bli tidenes varmeste juli. Trondheim that is.

Gammel 01-08-10, 22:23   #34
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:25   #35
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har vi hatt veldig dårlig vær. Enorme mengder med nedbør her hos oss. Kun 4 dager med sol og varme temperaturer samtidig fra 16.mai til i dag. Alle de andre dagene har det vært regn hele eller deler av dagen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:27   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I følge min mann sutrer Østlendingene om sommeren når det er 18 grader og oppholdvær, mens vi bergensere (meg) og trøndere (han) er lykkelig med slikt vær.

Her i Trondheim har det vært mye kaldt i år synes jeg. I Bergen har vi hatt noen fine dager (forrige helg), men ellers hadde vi regn i ferien vår der (i år også).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:28   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det der med rekordvarme må være en eller annen form for snål gjennomsnittsberegning, for jeg sliter med å få 10-15 grader gjennom hele juli og ullundertøy til alle midt på sommeren til å bli tidenes varmeste juli. Trondheim that is.

Det var i Moskva, var det ikke det da? Det sto i Adressa, men om man leste så sto det Moskva?

Gammel 01-08-10, 22:30   #38
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei, helt forferdelig! :værsjuk:

Gammel 01-08-10, 22:34   #39
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var i Moskva, var det ikke det da? Det sto i Adressa, men om man leste så sto det Moskva?

Var det moskva? Så mye for å lese hele artikkelen. Jeg tenkte "liksom" da jeg så overskrifta.

Gammel 01-08-10, 22:37   #40
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Var det moskva? Så mye for å lese hele artikkelen. Jeg tenkte "liksom" da jeg så overskrifta.

http://www.adressa.no/vaeret/article1511242.ece

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.