Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har ditt fylke hatt bra sommervær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere hatt en bra sommer?
Ja, bor i Finnmark 0 0%
Nei, bor i Finnmark 3 2,14%
Ja, bor i Troms 0 0%
Nei, bor i Troms 8 5,71%
Ja, bor i Nordland 0 0%
Nei, bor i Nordland 10 7,14%
Ja, bor i Trøndelag 2 1,43%
Nei, bor i Trøndelag 22 15,71%
Ja, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane 0 0%
Nei, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane 5 3,57%
Ja, bor i Hordaland/Rogaland 4 2,86%
Nei, bor i Hordaland/Rogaland 19 13,57%
Ja, bor i Vest Agder/Øst Agder 2 1,43%
Nei, bor i Vest Agder/Øst Agder 2 1,43%
Ja, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud 11 7,86%
Nei, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud 10 7,14%
Ja, bor i Oppland/Hedmark 4 2,86%
Nei, bor i Oppland/Hedmark 3 2,14%
Ja, bor i Oslo/Akershus/Østfold 12 8,57%
Nei, bor i Oslo/Akershus/Østfold 23 16,43%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 23:38   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Adresseavisen påstår at vi har hatt en rekordvarm juli i Trøndelag. Det må være andre steder enn her i Trondheim, iallefall, for her har det jaggu ikke vært noe særlig.

Sikker på det ikke var Moskva for deg også?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:38   #42
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, synes været har vært greit nok. Bor i Oslo.
Jeg hæler ikke å bade her i landet uansett men vi har vært på stranden mange ganger i sommer og begge gutta har badet masse.
Det var da kjempevarme i lang tid før vi tok ferie, de to siste ukene har vært litt av og på med sol og varme, iallefall langs svenskekysten der vi var, så det var bare å reagere når solen skinte så vi dro på tur de dagene og har kost oss masse.

Vi har tak over terrassen der utemøblene står og det er lunt der så det er ikke så bælete om det kommer litt regn men vi bruker det som en ekstra stue hele sommerhalvåret så vi får allikevel sittet mye ute selv om det ikke er kjempevarme.

Nå venter det en uke i Tyrkia på oss i høstferien så derfor vet jeg at vi garantert får en uke i heten og vi har bestemt at neste sommer blir i Spania med garantert sol og masse bading.

Gammel 01-08-10, 23:41   #43
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig sommer, med forbehold om 2 uker som jeg ikke var i landet. Ikke en eneste tropenatt. I fjor ble vi snytt for indian summer. I år forventer jeg ikke en gang at det dukker opp. Det er jo høst allerede.

Gammel 01-08-10, 23:47   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 02-08-10, 01:30   #45
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Her har det vært en begredelig sommer, satser på at augusten veier opp for hele sommeren med supervær. Ikke at det har startet så veldig bra da.

Gammel 02-08-10, 01:37   #46
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg har pendlet mellom Trøndelag og Møre og Romsdal. Været har vært elendig begge steder. En drøy uke, nesten 14 dager med grei temperatur og opphold fra Mai til August er nitrist.

Gammel 02-08-10, 02:44   #47
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Dårligste sommeren siden 1920, skal vi tro den lokale sladrepressa.

Gammel 02-08-10, 04:09   #48
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bor i Oslo, og er superfornøyd med sommerværet. Fra ferien min startet i begynnelsen av juni og frem til vi reiste bort for tre uker siden, tror jeg vi har hatt omtrent 8 av 10 dager med nydelig vær. Det var greit å ha med seg både på Vestlandet og til Nord-Norge. Stakkars nordlendinger, jeg fikk nok etter seks dager, enda så glad jeg er i å være der oppe. Passet bra med en uke på Mallorca rett etterpå da.

Gammel 02-08-10, 07:13   #49
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Bor i Akershus. Jeg har ikke noe å si på temperaturen som sådan, med fersk baby som blir kokvarm i mer enn 20 grader og bæljer om jeg prøver meg på en trilletur har det ikke blitt mye terrasseliv på meg i sommer. Det jeg ikke har noe til overs for er at det har vært så lummert såpass lenge - som om et uvær skal til å bryte løs når som helst. Det siste har jo vært tilfelle rett som det er det også, men det har liksom ikke klarnet lufta noe. Trykkende vær, konstant hodepine og leddplager hele sommeren.

Finnmarksferie med 10-16 grader var flott i grunnen.

Gammel 02-08-10, 10:00   #50
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier at været har vært elendig, men ifg Trondheim Lufthavn, så har det vært 19 sommerdager (over 20 grader) i Juli. Dvs at det kun er 5 år de siste 50 årene som er bedre - jeg kan ikke forstå hvor jeg har vært de 19 dagene, men dog.

Gammel 02-08-10, 10:05   #51
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i Telemark og har hatt en strålende sommer. Det har ikke vært en eneste tropenatt og de dagene det har vært sol (mange soldager, altså) har det blåst sånn at det ikke har vært for varmt. Jeg hater stekende varme, så for meg er dette ideelt. Regn bekymrer meg ikke så mye, med mindre det vedvarer hele båtferien. Da blir det litt trangt.

Gammel 02-08-10, 12:53   #52
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke god nok sommer, nei.

Fimbulvinteren er nok på vei!

Gammel 02-08-10, 15:10   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, bor i Trøndelag.

Det har vært noen ok dager nå, den siste uka.
Men jevnt over har det vært dårlig altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:10   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg sier at været har vært elendig, men ifg Trondheim Lufthavn, så har det vært 19 sommerdager (over 20 grader) i Juli. Dvs at det kun er 5 år de siste 50 årene som er bedre - jeg kan ikke forstå hvor jeg har vært de 19 dagene, men dog.

Jeg tror det føles ille fordi det har vært så få SAMMENHENGENDE dager? Og halve dager. Det har liksom vært en dag med litt varme på formiddagen, og så har det blitt dårlig på ettermiddag/kveld.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:31   #55
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei, syns vi har hatt en kald sommer med mye vind i Vestfold. Har ikke hatt en eneste tropenatt, noe vi bruker å ha i løpet av sommeren.

Gammel 02-08-10, 15:52   #56
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bor i Buskerud og er veldig fornøyd med sommeren. Den store varmen har uteblitt, noe som passer meg utmerket. Synes det har vært mange soldager med noen-og-tjue varmegrader, og det er et fint sommervær for meg.

Gammel 02-08-10, 15:58   #57
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg bor i Agder og er ikke fornøyd med sommerværet. I tillegg til at det har vært kaldt og variabelt vær har vi hatt mye vind. Ikke ideelt når deler av ferien foregår til sjøs.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:05   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg har lært, vi kjøper oss sol og varme hvert eneste år.

Rogaland har vært forferdelig slik jeg ser det, dvs. vi hadde en flott helg for ei uke siden. Ellers er det vått, vått, vått, vått ...

Eller, akkurat nå er det sol, men før i dag bøttet det ned.

Jeg bor samme sted og synes at vi har hatt en fin sommer. Joda, litt regn har vi hatt, men det er det da ingen som dør av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 17:01   #59
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ikke været har vært noe særlig, men ettersom jeg har forstått har det vært verre andre steder. Fattig trøst. Neste år skal vi sydover, granatert. Det fine med det er at da blir det tropevarme her i Norge, garantert.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:47   #60
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte at det ikke har vært bra vær, men sannheten er jo at det har vært bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig osv.

Jeg bor i Oslo, og skulle virkelig ønske det var litt mer stabilt vær. Det er lite vits å invitere på grilling, ettersom været forandrer seg fra time til time.

Denne pollen er forresten veldig interessant. For vi som bor på samme sted burde jo har nogenlunde samme oppfatning, så det blir interessant å se om man oppfatter ting likt. Det sier jo litt om forventningene man har.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.