|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du ha med lappen?Jeg tar som oftes med kviteringen for å sjekke priser. At ting er rett, slått inn riktig antall, eller at jeg rett og slett ikke viste prisen. Fek når man kjøper kjøtt står ikke alltid prisen på pakken, bare vekten. Greit å vite hva den kostet akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du ha med lappen?Jeg tar også ofte med kvitteringen. Greit å se over at alt er som det skal, og som andre sier hender det litt for ofte at vi må bytte dårlige matvarer.
![]() |
#43 |
Originala
|
![]() Sv: Vil du ha med lappen?Jeg tar sjelden vare på kvitteringen, men tanken på å skulle irritere meg over spørsmålet har ikke streifet meg. Jeg har nok med å irritere meg over idioter i trafikken om jeg ikke skulle legge butikkansatte for hat i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Vil du ha med lappen?Jeg syns det er fint å ha med lappen i tilfelle jeg skal handle flere steder, da kan jeg bevise at jeg har kjøpt det jeg har i sekken.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
awesom
|
![]() Sv: Vil du ha med lappen?Hvis jeg syns at totalen blir urimelig høy tar jeg kvitteringen. Da kan jeg sjekke om det er noen feilslag, sånn som den gangen de hadde slått inn plommer isteden for epler. Det utgjorde en god del da jeg hadde kjøpt nesten 4 kilo epler.
![]() |
|
|