Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[kakepynt] Noen som har brukt modelleringssjokolade?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 14:42   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [kakepynt] Noen som har brukt modelleringssjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er vel Wilton som selger Candy Melts, jeg har sett for meg at det er omtrent som sånn andre fargede lag man har på iser og slikt, som minner om sjokolade i konsistens og sånt. Wilton selger dem i biter som man da smelter og dypper ting i. Men jeg finner ikke ut av hva ingrediensene er. Bare at de er kosher. Nevermind the allergies.

Jeg har sett på oppskrifter på cake-pops og det er jo kjempekult, men blir det liksom noen størrelse på det? Ser for meg at de er mindre enn fondant fancies og bare en bitteliten munnfull?

Allergier-schmalleriger. Det er jo religion som er viktig, det vet jo alle!

Ja, det er sånn jeg tenker på! De er jo ganske små ja, som litt store kjærligheter på pinne, har jeg tenkt. På noen av bildene er det jo tatt en bit av dem, slik at de ikke er spist i ett. Det tyder jo på bittelitt størrelse. Eller bittesmå munner, alt ettersom. Jeg har lyst til å prøve meg på noen sånne til Glitterbarnets bursdag, og da hadde det vært greit med sånn candymelt. Jeg får stikke innom cacasbutikken igjen snart, tenker jeg.

Her er et bilde med litt størrelsesforhold:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.