|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Kjenner jeg syns det er kjipt at man må ha så mye i rykte for å få tilgang altså.. Mangler hele 40 poeng.. Har så masse jeg vil selge også.. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!
40 ryktepoeng er ikke mye. Det er 4 prikker fra de som gir mest. Delta i diskusjoner så forumfolket blir kjent med deg så skal du se du får de prikkene du trenger. Og det å være kjent er en forutsetning for å få solgt noe særlig også tror jeg, en av grunnene til at vi er så fornøyd med markedsplassen er at man kjøper av "kjentfolk" og at det dermed føles vesentlig tryggere enn finn.no.
|
|
|
#23 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner det altså, absolutt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jepp! Jeg kjøper mye heller her enn på finn.no. For her vet jeg hvem folk er, og vet jeg det ikke så kan jeg liksom stole på at noen har gått god for dem iom at de er inne på markedsplassen.
|
|
|
#25 |
|
© All rights reserved
|
Det er bare til å starte noen knakende gode og engasjerende tråder og vips! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg bruker markedsplassen her, snartmamma.com, babyporten.no, finn.no.
|
|
|
|
#27 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg gir nesten alle klærne etter jentene til søskenbarnet mitt sin jente. Noen selger jeg her eller på finn.no, andre legger jeg i UFF containeren rett ved her jeg bor. Klær med flekker/hull kastes. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Takk for så mange svar jenter |
|
|
|
![]() |
|
|