|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Lage sin egen bukse? Jøss, aldri hørt om.
Hva heter den modellen på bildet?
Takk for tips!
Går noe særlig inn eller ut ... Det lyder kjent, ja.
|
|
|
#44 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!
Denne så jeg ikke før nå. Den mest ungdommelige stilen jeg noensinne har hatt hadde jeg nok når jeg var rundt de 33-35 ... Jeg tror det har noe med å gjøre at jeg da var på det smaleste og kroppen min liksom passet den stilen. Nå føler jeg meg litt sånn wanna-be et eller annet i den stilen ...
|
|
|
#45 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Funker denne linken, tro?
|
|
|
#46 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Den funker. Takk!
|
|
|
#48 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Ser at noen foreslår Boden ... Også jeg som har latterliggjort de Bodengale damene her inne ... Jeg har lite erfaring med handling fra utenlandske nettbutikker (i alle fall når man handler for over tollgrensa). Går det smertefritt?
|
|
|
#49 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Mnja ... Jeg er litt usikker. Det skyldes vel at jeg ikke har hatt på meg andre bukser enn jeans på flere år.
|
|
|
#50 |
|
intro
|
Slike "slacks" som de til høyre hadde jeg rundt 1990. grøss og gru. De gikk imidlertid inn nederst i beina i tillegg.
|
|
|
|
#52 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har tilsvarende assosiasjoner til chinos som deg.
|
|
|
#53 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det kan jeg være enig i, men jeg føler ikke at det er helt meg. Jeg kommer aldri til å bli noen dame ...
|
|
|
#54 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!Jeg var forresten innom en kul klesbutikk nylig. De hadde en hel masse av disse merkene dere klesbevisste snakker om her inne. Jeg synes mye av det er fint, bare ikke på meg. Siden det var halv pris på det meste, prøvde jeg masse på. Jeg endte faktisk opp med å kjøpe meg to plagg også: En svart omslagskjole fra TiMo (tror jeg det var) og en alt for dyr grå basic genser. Jeg føler meg ganske vel i begge, men jeg bør strengt tatt ikke handle mer svart og grått nå siden det sikkert er få som i det hele tatt ser at jeg skifter klær ... Ja, også ble jeg så glad da jeg så at noen av kjedebutikkene hadde fått inn olivengrønne plagg at jeg måtte kjøpe en skjorte i olivengrønn på Vero Moda. Jeg er veldig glad i olivengrønt og håper at den ikke er mer fargerik enn at jeg faktisk kommer til å bruke den.
|
|
|
#56 |
|
Erfaren nok
|
B Young (feks merket MAPP) eller merket Ane Mone.
|
![]() |
|
|