|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvordan prikker du?
Cortina:
|
|
|
#102 |
|
Leser
|
Å, joda!
Ja, det er forskjell på å prikke et innlegg på grunn av innholdet og prikke en person. Det er som forskjellen mellom å si: "Jeg synes det du sier er idiotisk" og "Jeg synes du er en idiot". Muligens litt akademisk tilnærming, og de som prikker på innlegg er jo vel så ofte - egentlig - prikking av person, men når du prikker på innlegg av typen "Gratulerer med den nusselige babyen din" så vises det så innmari godt.
|
|
|
#103 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
can-jur
|
Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker stort sett med langefingeren.
|
|
|
|
#105 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker litt nå og da. Grønne blir gitt til gode innlegg, eller informative, røde blir gitt til idiotiske. Jeg gir ikke hevnprikker på den måten at jeg leter opp et sted for å prikke tilbake, eller prikker tilbake på et innlegg som ikke har noe med saken å gjøre. Men jeg forbeholder meg retten til å bli like sur som den som har rødprikket meg først, uansett hvilken rekkefølge man har prikket i. Om jeg prikker person eller mening er litt vanskelig å skille på et forum syns jeg, i og med at personene i mye større grad er konstruert av nettopp disse enn i RL. Så jeg gir som regel flest rødprikker til de jeg ikke liker spesielt godt all over, personer jeg liker må være virkelig teite før de får en rødprikk.
|
|
|
#106 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan prikker du?Jeg tror aldir jeg har fått noen rød prikk, men hevnprikking har liksom ikke falt meg inn heller, okke som - jeg tror heller jeg er den som kan finne på å prikke grønt tilbake med en vennlig kommentar el.l.
|
|
|
#107 |
|
Kald på føttene
|
Det var nok mest fornøyelig fra prikkerens side.
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker nesten aldri, og har kun prikket grønne prikker. Selv har jeg fått en rød prikk på grunnlag av at jeg la ut for salg en ny genser som prikkeren visste at fantes til en rimeligere pris på en nettbutikk. Ser ikke akkurat grunnen til å rødprikke det jeg da. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
© All rights reserved
|
Hallo! Jeg er Noen og Enkelte og jeg har stått frem og sagt at jeg hevnprikker når det passer meg. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Shake it out!
|
Noen og Enkelte har høye tanker om sin egen viktighet ser jeg.
|
|
|
#111 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan prikker du?Altså. Flere har jo sagt at de lettere prikker folk de ikke liker. Det er jo på en måte hevnprikking, siden prikkingen da ikke trenger å ha noe med innlegget å gjøre. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#113 |
|
Halloen!
Hm, jeg kunne nok like gjerne rødprikket Heiko eller allium som Brutus, gitt at de hadde skrevet noe jeg syntes var helt på jordet. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
© All rights reserved
|
De jeg ikke liker, de liker jeg rett og slett fordi jeg er dønn uenig med det de skriver og om jeg er det; så rødprikker jeg. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvordan prikker du?Jeg er jaggu ikke sikker på om jeg ennå skjønner dette prikkesystemet her inne, men jeg trykker i vei og satser på at det blir riktig |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Halloen!
Hender det aldri at du er dønn uenig med noen du liker? Og rødprikker du dem hvis du er det? |
|
|
|
|
|
#117 |
|
© All rights reserved
|
Jo, det hender at jeg er dønn uenig med noen jeg liker og da sitter nok rødprikken lenger inne. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Halloen!
Sv: Hvordan prikker du?Jeg kan ikke huske å ha fått rødprikker av deg, men har vel mest sannsynlig fått det. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan prikker du?Jeg tror jeg har rødprikket deg, ja, for jeg vet at jeg har vært veldig uenig med deg noen ganger. Men jeg husker ikke når eller hvorfor, og er helt sikker på at jeg var aktiv i tråden også. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan prikker du?Hevnprikking finner jeg barnslig.
|
![]() |
|
|