Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkohol når du er alene med barna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 22:33   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det må da for f... være greit å la vær å drikke om man ikke har tilgang til telefon engang? Er det så forbanna viktig å drikke det ene glasset med vin?

Jeg tror det handler mer om at jeg på ingen måte er vant til at man alltid har både bil og telefon tilgjengelig når man er ute i bushen, og derfor ser jeg ikke på det som så ekstraordinært å være uten mulighet til å kjøre og uten mulighet til å tilkalle hjelp.
Men nå har vi (heldigvis) mobildekning på hytta, situasjonen jeg nevnte som eksempel var en tenkt situasjon dersom mobilnettet plutselig skulle være nede av en eller annen grunn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:35   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg tror det handler mer om at jeg på ingen måte er vant til at man alltid har både bil og telefon tilgjengelig når man er ute i bushen, og derfor ser jeg ikke på det som så ekstraordinært å være uten mulighet til å kjøre og uten mulighet til å tilkalle hjelp.
Men nå har vi (heldigvis) mobildekning på hytta, situasjonen jeg nevnte som eksempel var en tenkt situasjon dersom mobilnettet plutselig skulle være nede av en eller annen grunn.

Forholdsregler trenger man til enhver tid.
Jeg gidder ikke rive ned brannalarmene i huset selv om jeg slår av alt som trengs om kvelden.

Gammel 16-08-10, 22:40   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Forholdsregler trenger man til enhver tid.
Jeg gidder ikke rive ned brannalarmene i huset selv om jeg slår av alt som trengs om kvelden.

Nei, det håper jeg da virkelig ikke at du tar deg bryet med å gjøre, Vimsen.
Og jeg tar selvsagt visse forhåndsregler, men tydeligvis ikke i samme grad som det du gjør.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:44   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Nei, det håper jeg da virkelig ikke at du tar deg bryet med å gjøre, Vimsen.
Og jeg tar selvsagt visse forhåndsregler, men tydeligvis ikke i samme grad som det du gjør.

Fysjom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.