Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 20:38   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg kjenner at denne tråden virkelig går inn på meg, siden jeg skal dra på ferie om 3 dager og har bedt om fri til barna en uke. Jeg er student og alene med barna, hadde ikke hatt sjansen til å dra før nå, og de holdningene jeg møter om at jeg da bare bør holde meg hjemme og ikke unne barna Sydentur får hårene litt til å reise seg på ryggen.

"Ikke unne barna en sydentur?" var rimelig teit formulert. Det er da mange som aldri er i Syden uten at de har noe vondt av det. Jeg var aldri i utlandet i det hele tatt da jeg var liten.

Jeg skjönner problemet hvis man ikke har mulighet til fri sammen med barna i det hele tatt eller hvis det er noe spesielt ift. familie i utlandet etc. men denne "vi maa til Syden"-greien synes jeg er helt paa viddene og over hodet ingen grunn til aa faa fri fra skolen. Selv om jeg ser problemet med at noen skal sitte der aa bestemme hva som er gyldig grunn.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.