Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 22:41   #121
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Og ja, det virkelig umulige jeg ønsker meg er flere barn. Hverken min helse eller mannen synes det er en god idè, dessverre.

Gammel 18-08-10, 22:42   #122
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Jeg ønsker meg 20 frysetørrede riggere jeg kan ha i en skuff på kontoret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:42   #123
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JA, og et telt! Jeg kunne ha vært den kvinnelige utgaven av Lars Monsen! Og børse måtte jeg ha hatt, og sånn trekopp som er hulet ut av en rot. Og Rambo kniv, og fiskestang (jeg kan ta datteren min sin, den er rosa og matcher ikke Rambo kniven, men alikevel). Mulig jeg trenger en halv flaske konjak i tilfelle jeg hører noen lyder i skauen?

Gammel 18-08-10, 22:47   #124
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker meg en lekker leilighet i skianlegget på Hemsedal der jeg kan kjøre bilen rett inn i garasjen, ta heisen opp til leiligheten, spenne på meg brett og svusje ut i bakken.

Men hvis jeg skal være realist ville jeg blitt dødsfornøyd med en campinvogn med spikerfortelt. :kengg:

Gammel 18-08-10, 22:48   #125
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Mulig jeg trenger en halv flaske konjak i tilfelle jeg hører noen lyder i skauen?

Jeg trenger to flasker konjakk, for da får jeg kanskje se en UFO etter at jeg har drukket dem!

Gammel 18-08-10, 22:49   #126
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Du kom meg egentlig i forkjøpet der. Jeg ønsket meg først et ecohus, overskudd og en Prius, men så kom jeg på at det jeg egentlig mest av alt vil ha er en større familie - i nærheten. Og et par barn til, med en hyggelig og ganske pratsom mann. :snufs:

Tro meg - det har sine klaaare fordeler å bo med en mann som ikke sier så mye også.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:50   #127
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har både helse som funker (foreløpig hvertfall), gøy utdannelse, gøy jobb, mann og to barn, og vi er i ferd med å bygge oss et digert funkishus med eget bibliotek til meg så jeg tror nok egentlig at jeg ikke bør utfordre skjebnen med å ønske meg mer, men heller burde lære meg å være mer takknemlig for det jeg har.

Gammel 18-08-10, 22:52   #128
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Au Pair.

Og et hus, med nok rom, og utsikt, i skolekretsen, til å ha vedkommende i.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:52   #129
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny og mer funksjonell kropp.

Gammel 18-08-10, 22:56   #130
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Råd til hus eller rekkehus her i det området vi bor i nå, får ikke en gang et
skikkelig oppussingsobjekt for under 2800.000
Jeg og mannen har funnet ut at å bli boende her så barna kan ha de vennenne de
har knyttet så sterkt bånd til og ha de trygg omgivelsene de har er viktigere enn
flere kvm. å bo på, men drømmer og håper at vi en gang kan få råd til et lite rekkehus her.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:57   #131
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ønsker meg mulighet til å bygge på huset sånn at vi får større kjøkken, gang og bad i tillegg til et soverom til. Realistisk er vel å bygge ut gangen
Og ny bil

Mannen ønsker seg større båt og hytte

Gammel 18-08-10, 23:06   #132
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg en mamma.
Jeg vet at det sikkert er et teit ønske for en voksen firebarnsmor å komme med, og jeg er glad i både diamanter og moderne kunst, så det ville jo også vært fint. Men ikke så fint som mammaen min var.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:09   #133
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg ønsker meg en mamma.
Jeg vet at det sikkert er et teit ønske for en voksen firebarnsmor å komme med, og jeg er glad i både diamanter og moderne kunst, så det ville jo også vært fint. Men ikke så fint som mammaen min var.

Du kunne fått min. Men jeg tror ikke det hadde blitt det samme, så jeg vil heller gi deg noen klemmer.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:10   #134
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Først og fremst ønsker jeg at var normalvektig og at ungene skulle slippe alt dette tullet de har fått. Gjelder propelmannen også.
Av matrielle ting så er det masse, masse, masse ting jeg ønsker jeg hadde. Jeg skulle ønske huset ble ferdig og hagen. At det kom noen og bare tok en liten titt inn i hodet mitt og vips så var det ferdig.

Gammel 18-08-10, 23:19   #135
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker meg et nybygd funkishus på den ubebygde tomta i gata vår. En leilighet i Sør-Frankrike hadde heller ikke vært å forakte

Gammel 18-08-10, 23:25   #136
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Tro meg - det har sine klaaare fordeler å bo med en mann som ikke sier så mye også.

Ja? Jeg tenker og tenker, og de eneste jeg kommer på er litt sånn grisete? Jeg liker å snakke, og er veldig pratsom sammen med noen som er pratsomme, men jeg klarer ikke holde igang en samtale alene.

Eller forresen, jeg vil også ha en egen coach/psykolog som roser og motiverer meg litt hver dag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:28   #137
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg en XC70. Og et par rom ekstra i huset. Og middagsservise i min serie til minst 12 stk.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:28   #138
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et større hus, der vi ikke trengte å gå opp-på hverandre.. Gjerne en strandtomt!

Også at jeg vinner i Lotto. Tror jeg ønsker det aller først, for da ordner det seg med huset iallefall

Ellers:
Flere venner, gode venner.
Bedre helse.
Og at mine foreldre og gamle slektninger ellers, får en lang, god og smertefri alderdom!
Og at mine barn får et godt og langt liv, på alle plan!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:31   #139
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg ønskar meg virkelig eit tømmerhus frå rundt 1900 som er ferdig totalrenovert frå topp til tå. Med hage!

Gammel 18-08-10, 23:32   #140
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg ønsker meg en spennende og variert jobb der jeg får brukt alle mine gode egenskaper, med gode kolleger, en sjef som verdsetter meg og som villig betaler litt mer for å få akkurat meg.

Jeg er heldig og har akkurat det. Det er et ønske jeg forstår veldig godt, det betyr masse. Jeg kunne godt tenke meg et finere og flottere hus og masse annet av materielle ting, men mest av alt ønsker jeg å ikke være så redd for ting og bare kunne hoppe i det og leve det livet jeg har. Jeg ønsker å kunne reise til et nytt land hvert år og jeg ønsker å oppleve nye ting og nye mennesker. Også ønsker jeg meg at en supersmart lege finner en enkel og grei kur for de to sykdommene jeg har.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.