|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Og ja, det virkelig umulige jeg ønsker meg er flere barn. Hverken min helse eller mannen synes det er en god idè, dessverre.
|
|
|
#123 |
|
Leser
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?JA, og et telt! Jeg kunne ha vært den kvinnelige utgaven av Lars Monsen!
|
|
|
#124 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en lekker leilighet i skianlegget på Hemsedal der jeg kan kjøre bilen rett inn i garasjen, ta heisen opp til leiligheten, spenne på meg brett og svusje ut i bakken.
|
|
|
#125 |
|
Leser
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Jeg trenger to flasker konjakk, for da får jeg kanskje se en UFO etter at jeg har drukket dem!
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Tro meg - det har sine klaaare fordeler å bo med en mann som ikke sier så mye også. |
|
|
|
#127 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har både helse som funker (foreløpig hvertfall), gøy utdannelse, gøy jobb, mann og to barn, og vi er i ferd med å bygge oss et digert funkishus med eget bibliotek til meg så jeg tror nok egentlig at jeg ikke bør utfordre skjebnen med å ønske meg mer, men heller burde lære meg å være mer takknemlig for det jeg har.
|
|
|
#128 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Au Pair.
|
|
|
|
#130 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Råd til hus eller rekkehus her i det området vi bor i nå, får ikke en gang et |
|
|
|
|
|
#131 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønsker meg mulighet til å bygge på huset sånn at vi får større kjøkken, gang og bad i tillegg til et soverom til. Realistisk er vel å bygge ut gangen
|
|
|
|
#132 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en mamma. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#134 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Først og fremst ønsker jeg at var normalvektig og at ungene skulle slippe alt dette tullet de har fått. Gjelder propelmannen også.
|
|
|
#135 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg et nybygd funkishus på den ubebygde tomta i gata vår. En leilighet i Sør-Frankrike hadde heller ikke vært å forakte
|
|
|
#136 |
|
Vaklende
|
Ja? Jeg tenker og tenker, og de eneste jeg kommer på er litt sånn grisete? Jeg liker å snakke, og er veldig pratsom sammen med noen som er pratsomme, men jeg klarer ikke holde igang en samtale alene. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et større hus, der vi ikke trengte å gå opp-på hverandre.. Gjerne en strandtomt! |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Eg ønskar meg virkelig eit tømmerhus frå rundt 1900 som er ferdig totalrenovert frå topp til tå. Med hage!
|
|
|
|
#140 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Jeg er heldig og har akkurat det. Det er et ønske jeg forstår veldig godt, det betyr masse. Jeg kunne godt tenke meg et finere og flottere hus og masse annet av materielle ting, men mest av alt ønsker jeg å ikke være så redd for ting og bare kunne hoppe i det og leve det livet jeg har. Jeg ønsker å kunne reise til et nytt land hvert år og jeg ønsker å oppleve nye ting og nye mennesker. Også ønsker jeg meg at en supersmart lege finner en enkel og grei kur for de to sykdommene jeg har.
|
![]() |
|
|