Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mac eller pc? Kjør debatt!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 22:16   #36
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mac eller pc? Kjør debatt!

Opprinnelig lagt inn av mrc

Det varierer nesten litt. Saken er at Apple i samme grad ikke regulerer prisene etter at ny teknologi/modeller er introdusert.

Jupp, du får mest verdi for pengene når modellen nylig er oppdatert, minst når den nærmer seg utskifting: http://buyersguide.macrumors.com/ er fin.

Ekstra RAM og større HD levert fra Apple er dyrt, men det er jo en enkel sak å skifte selv. Trinn for trinn guider finnes på Apple.com (og youtube + diverse blogger).

At Apple mangler på spesifikasjoner ift til konkurrentene du nevner ser jeg på som en feature, det er det som gjør Apple bra. En smørbrødliste med spesifikasjoner elskes av innkjøpssjefen, men for sluttbruker så er det det at det jeg faktisk trenger å bruke fungerer, knirkefritt det som er viktig.

Apples datamaskiner og telefoner/musikkspillere er ikke laget for alle, og det er i grunnen Apple og ikke minst Steve Jobs veldig tydelige på. Denne youtube-videoen ble av Apple valgt som intro til Steve Jobs pressekonferansen om antenneproplemene med iPhone 4.

(Kilde: youtube.com)

Refrenget: «If you don't want an iPhone 4 – Don't buy it!». Apple sa det via et Youtube-klipp, men jeg er ganske sikker på at det er den linjen de ligger på med alle sine produkter: Liker du ikke det vi selger, kjøp noe annet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.