|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
| Ja |
|
63 | 55,26% |
| Nei |
|
51 | 44,74% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Alle med personlig service måler deg. Hos Steen & Strøm, Norsk Undertøismagasin, Det lille Under på Paleet, samt butikken på Aker Brygge. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
hullteppe
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg slutter her og sletter derfor alle mine 21 innlegg |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Men kan en a bli en b? Kan den virkelig det? Og hva hvis den ene er en a+ og den andre en a-? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
En A kan bli til en D, om så, hvis BH-en har vært feil nok i utgangspunktet. Langt de fleste voksne kvinner som bruker A burde egentlig hatt B eller C. (Jeg sier ikke at det ikke finnes voksne kvinner med "ekte A-cup". Jeg sier bare at det finnes veldig mange fler med feil BH-størrelse.) Sist redigert av Teofelia : 21-08-10 kl 02:20. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg brukte tidligere 75D for det var eneste som passet i HM og Lindex o.l, men etter jeg målte meg fikk jeg størrelse 65/70E. Nå har jeg gått opp litt i vekt siden den gangen, så før graviditeten var jeg 70F. Nå bruker jeg ammebh i størrelse 70H(!), håper virkelig at puppene krymper litt etter ammingen. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Eh...nei, men burde kanskje? |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sviiisj!!
|
Hvis BH-en går lenger opp på ryggen enn foran, eller hvis du har "dobbeltpupper" i den BH-en du bruker, eller får gnagsår på puppene, eller puppene holder BH-en ute fra kroppen (sånn at den ikke går helt inntil bysten under puppene), så bør du absolutt vurdere det, ja. Det kan gjøre underverker for de antrekkene du har også.
|
|
|
#109 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jadda, på Change, der fikk de meg til å være en 65 dobbel G
|
|
|
#111 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jepp, har blitt målt et pgar ganger;på Bravissimo i London, La Lina og Change i Oslo. Alle blir vel enige om noenlunde det samme: 75 G eller 80 F/FF. (Varierer litt etter modell og merke) |
|
|
|
|
|
#112 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Har blitt målt og hadde riktig på den ene puppen, den andre var større, men jeg skulle bruke cupen til den minste puppen. BH`en som jeg kjøpte var rett og slett vidunderlig å ha på seg, men så kostet den rundt kr 800,- så jeg er igrunn glad jeg ikke hadde røsket til meg en av hver farge da jeg skulle betale. Den er nå over 2 år gammel, godt brukt!! og like fin!!
|
|
|
#113 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Ja, det har jeg. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja, og jeg endte med det jeg alltid har kjøpt. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg fikk beskjed om det motsatte, å bruke størrelsen som passer den største. Ellers vil jo den store tyte ut..?
|
|
|
#117 |
|
intro
|
Til meg prøvde de å selge en som var for stor til begge puppene - samt noen ganske drøye innlegg som kunne fylle ut det manglende.
|
|
|
|
#118 |
|
Epikur
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg gikk fra 85 C til 70 FF/G etter en måling hos La Lina for 3 år siden.
|
|
|
#119 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her tyter intet!
|
|
|
#120 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har for øvrig blitt målt til feil størrelse på Netty's i Bergen (Kløverhuset).
|
![]() |
|
|