Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Johan Olav Koss

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 17:48   #21
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Johan Olav Koss

Får litt dårlig smak i munnen av å lese denne tråden...

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 17:48   #22
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Han er hverken snill eller sympatisk

Beklager hvis jeg knuser idyllen deres.

Kjenner du han godt?

Gammel 11-02-07, 17:49   #23
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Kjenner du han godt?

Ja.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 17:57   #24
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også, men jeg kjenner ham ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 18:05   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil du ha en Ricola? :deler:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 18:34   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare så det er sagt; jeg har ikke noe mot verken Koss eller Finn, slik de er fremstilt i media, bare så det er sagt. Men det må vel være lov å påpeke likheter?

Gammel 11-02-07, 19:39   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns dette ligner mer:

Forøvrig synes jeg han er skikkelig ulekker og jeg venter også på den siklingen
Men for all del, mannen er sikkert flink og hyggelig, - eller ikke. Hva vet jeg? Ikke er jeg så interessert i å vite det heller.

Sist redigert av Mandarin : 11-02-07 kl 19:41. Årsak: måtte tilføye noe.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:42   #28
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja huff . Det er ikke ofte jeg kaster meg på slike. Men nå lo jeg høyt her.
Shame on me.

Gammel 11-02-07, 19:47   #29
m|nken

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja huff . Det er ikke ofte jeg kaster meg på slike. Men nå lo jeg høyt her.
Shame on me.

Nå kan det vel hende at det er "personlige grunner" til at jeg synes dette var litt usmakelig?

Tar gjerne imot en Ricola Iset.

Gammel 11-02-07, 19:49   #30
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Nå kan det vel hende at det er "personlige grunner" til at jeg synes dette var litt usmakelig?

Ja bevares det kan det jo hende.

Gammel 11-02-07, 19:49   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heter han ikke Johann med to n-er? :Pirker:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:53   #32
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er tydeligvis helt ut naar det gjelder lekre menn. Har nemlig alltid syntes at JOK var skikkelig sexy!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:21   #33
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes han er kjempekjekk så det så !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:28   #34
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg synes han er flott,og virker sympatisk og grei.

Gammel 12-02-07, 13:17   #35
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Synes det er forkastelig at anonyme folk slenger dritt om noen de kjenner i forum paa internet. Dette begynte som en helt uskjyldig traad, for litt maa kjendisene taale. Det erikke mye uskjyldig lenger naar noen begynner aa slenge dritt, og i hvert fall ikke naar de er frekke nok til aa si at de kjenner vedkommende.

Gammel 12-02-07, 21:57   #36
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Synes det er forkastelig at anonyme folk slenger dritt om noen de kjenner i forum paa internet. Dette begynte som en helt uskjyldig traad, for litt maa kjendisene taale. Det erikke mye uskjyldig lenger naar noen begynner aa slenge dritt, og i hvert fall ikke naar de er frekke nok til aa si at de kjenner vedkommende.

Du mener at det er bare dem som ikke kjenner noen som har rett til aa si negative ting?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:12   #37
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns dette ligner mer:

Gammel 13-02-07, 08:18   #38
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

JOK er en av de flotteste mennene vi har i Norge.
Sexy, sympatisk og vakker!

Kan vel ligne på blomster-Finn fordet vel?
Er ikke blomster-Finn bra nok kanskje? Hm?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:37   #39
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Oi, det var vanskelig å uttale. :iik:

Hadde du følt det samme om dette var en tråd om tja.. Carl I Hagen? Om du liker han får du bare skrive et innlegg om hans positive sider da vet du. Det er ikke noe mer forkastelig å skrive dritt om kompisen din enn det er om en ukjent. Synes fortsatt det er en uskyldig tråd jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:56   #40
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Du mener at det er bare dem som ikke kjenner noen som har rett til aa si negative ting?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.