|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnesekkJeg har Troll- sekk til eldste, og minsten fikk Bergans nå til barnehageoppstart. Det jeg legger merke til er at Troll-sekken er en del tyngre enn Bergans sin, det er ikke noe pluss når de skal på tur. I det daglige til og fra barnehage er det jo vi som stort sett bærer den. Så jeg spanderer nok en Bergans-sekk til eldste også, som han kan ha som tursekk. Kan legge til at jeg er veldig fornøyd med Troll-sekken bortsett fra dette.
|
|
|
#22 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: BarnesekkDet som teller for meg, er at sekken passer til en liten kropp. Utseendet blir underordnet. Bergans 12 l er veldig lett. Og slitesterk. Har flere justeringer, så man får tilpasset helt til barnets kropp og hva som skal være oppi. Den er som en tursekk for voksne, bare laget for småtasser med liten egenvekt. Jeg kjøpte en i fjor, den måtte jeg bytte p.g.a. feilproduksjon; sømmen gikk opp der man snører inn på toppen. Fikk ny, den er av at annet materiale og med annen søm der problemet var. Super sekk jeg føler meg trygg på at passer mini. Elg har jeg lest mye bra om, men ikke prøvd eller sett. Tror den er mer vanntett? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: BarnesekkBergans er i alle fall ikke vanntett
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnesekk
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Her har de med sekken ut maks en gang i uka, så det er egentlig ikke så farlig om ting blir vått. Tre dager i uka blir litt mye, ja.
|
|
|
#26 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: BarnesekkMin favoritt er Bergans 12 l. Har hatt den til begge guttene.
|
|
|
|
#28 |
|
etterpåklokest
|
Småkarene mine har en sånn hver, og storesøstrene har også hver sin Troll-sekk. Eldste har hatt sin i fire år, og den har holdt seg kjempegodt. Fin og bære for de små. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barnesekk |
|
|