Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnesekk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 23:46   #21
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnesekk

Jeg har Troll- sekk til eldste, og minsten fikk Bergans nå til barnehageoppstart. Det jeg legger merke til er at Troll-sekken er en del tyngre enn Bergans sin, det er ikke noe pluss når de skal på tur. I det daglige til og fra barnehage er det jo vi som stort sett bærer den. Så jeg spanderer nok en Bergans-sekk til eldste også, som han kan ha som tursekk. Kan legge til at jeg er veldig fornøyd med Troll-sekken bortsett fra dette.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:55   #22
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Det som teller for meg, er at sekken passer til en liten kropp. Utseendet blir underordnet. Bergans 12 l er veldig lett. Og slitesterk. Har flere justeringer, så man får tilpasset helt til barnets kropp og hva som skal være oppi. Den er som en tursekk for voksne, bare laget for småtasser med liten egenvekt. Jeg kjøpte en i fjor, den måtte jeg bytte p.g.a. feilproduksjon; sømmen gikk opp der man snører inn på toppen. Fikk ny, den er av at annet materiale og med annen søm der problemet var. Super sekk jeg føler meg trygg på at passer mini. Elg har jeg lest mye bra om, men ikke prøvd eller sett. Tror den er mer vanntett? Bergans får man kjøpt trekk til. Ville tatt en av de to.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:21   #23
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Bergans er i alle fall ikke vanntett Hilsen hun som fikk hjem to stk skitne sekker med temmelig vått innhold etter turdag i bhg i dag. Trekk altså? Må sjekkes ut.

Hadde også det problemet med vår fra i fjor, United. Fikk også bytta, lett som en plett, til årets modell istedet.

Gammel 01-09-10, 00:23   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Bergans er i alle fall ikke vanntett Hilsen hun som fikk hjem to stk skitne sekker med temmelig vått innhold etter turdag i bhg i dag. Trekk altså? Må sjekkes ut.

Hadde også det problemet med vår fra i fjor, United. Fikk også bytta, lett som en plett, til årets modell istedet.

Derfor vi skiftet ut Bergans sekken, poden er jo på utegruppe 3dager i uken og jeg var lei av våte ting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:25   #25
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Derfor vi skiftet ut Bergans sekken, poden er jo på utegruppe 3dager i uken og jeg var lei av våte ting.

Her har de med sekken ut maks en gang i uka, så det er egentlig ikke så farlig om ting blir vått. Tre dager i uka blir litt mye, ja.

Gammel 01-09-10, 00:57   #26
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Min favoritt er Bergans 12 l. Har hatt den til begge guttene.

Gammel 01-09-10, 10:53   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her har de med sekken ut maks en gang i uka, så det er egentlig ikke så farlig om ting blir vått. Tre dager i uka blir litt mye, ja.

Jepp, før var det hver dag.
Ble sprø av alt som ble vått hele tiden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 10:57   #28
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg hadde heller ikke hørt om den, før noen her inne anbefalte den.

Sånn ser den ut.

Produktnummer: 8850-Blå-Dyr-2010

Klikk for å se større versjon

Småkarene mine har en sånn hver, og storesøstrene har også hver sin Troll-sekk. Eldste har hatt sin i fire år, og den har holdt seg kjempegodt. Fin og bære for de små.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnesekk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.