|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea
Tja, om vi har sett hverandre? Ungene mine var ihvertfall med på MiniStars (andre uka). Storesøster med "Manboy" og tvinsa med Lollo & Bernie-sangen. |
|
|
|
|
|
#442 |
|
Nå også i farger
Vi la heller ikke igjen en eneste krone der. |
|
|
|
|
|
#443 |
|
Nå også i farger
Jøss, så rart. På Rhodos hadde jeg min første ferie uten å bli syk av airconditionen. Fordi vi klarte stille den inn riktig for en gangs skyld. |
|
|
|
|
|
#444 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVår aircondition stod innstilt på nedkjøling, full vifteeffekt og 5 grader. Hele døgnet. Funka perfekt. |
|
|
|
|
|
#445 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVedr. maten på Sunwing på Rodos så er den aller, aller, aller beste maten heeeelt nede på stranden og bortover forbi Sunwing-solsengene.
|
|
|
#446 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi reiser hit om 3 uker akkurat!
|
|
|
#447 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi hadde med bagvogn og bilstol med adaptere. Begge deler får fint plass i Prampacken. Men jeg skjønner at det blir litt enten-eller for dere. Jeg tror jeg hadde tatt Breeze + bilstol.
|
|
|
|
#448 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaDa brukte dere bilstolen på bussen mellom flyplassen og hotellet? I taxi?
|
|
|
#449 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaNå vet jeg at jeg kaster en brannfakkel her men jeg synes virkelig at denne resorten er oppskrytt. Når vi var der var det så dårlig renhold rundt bassengområdene og i bassenget at vi ikke så bunnen, de plukket opp litt av hvert i bassenget på morra'n og renholdet ute på området + ute på verandaen var veldig dårlig - det ble aldri spylet eller vasket - kun kostet. Det var dessuten folk overalt, vi reiste nok på feil tidspkt også - fra begynnelsen av juli og to uker. Lite "ro" å finne. Stranda nedenfor hotellet var dårlig synes vi, man må ha badesko på - eller helst ha badesko på. Vi reiste til stranda i Falliraki noen dager og det var tross alt en skikkelig flott sandstrand.
|
|
|
#450 |
|
I mål
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaJeg ville gått for trille og bilstol, Kokos. Jeg ville i alle fall ikke droppet bilstolen. Det er ikke noe å basere seg på de bussene med to små barn, særlig ikke hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#451 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaÆsj, jeg må fundere litt på dette. En ting er jo i bussen til og fra flyplassen, der kan det jo være kjekt med bilstolen? Men i og med at lillesøster fremdeles sover i bagen til vognen tror jeg nok bagvognen må være med. Bagvogn + bilstol da?
|
|
|
#452 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaJeg tror jeg ville tatt med reisetrille og bilstol. For det kan være veldig greit med vogn til elstemann også. |
|
|
|
|
|
#453 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaHmm, kanskje vi må ta trilla og bilstolen da. I så fall må jeg dele seng med snuppa, for hun sover ikke i reiseseng.
|
|
|
#454 |
|
I mål
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaMen ift eldstemann: Hvor mye skal dere egentlig gå? Hvis det kun er ift byvandring, ville jeg tenkt litt på hvor stort behovet er. Kan han ikke sitte på skuldrene til mannen eller noe? |
|
|
|
|
|
#455 |
|
Har bakt søte kaker
|
Han er ganske flink til å gå og jeg har søskenbrett til bagvognen, så jeg tror jeg har endt på å ta med den. Det blir forresten jeg, mamma og ungene som skal reise, mannen må være hjemme å jobbe.
|
|
|
#456 |
|
I mål
|
Det er sant ja |
|
|
|
|
|
#457 |
|
Har bakt søte kaker
|
Skal bo på Helios i 2-roms med havutsikt, så de ser ut som om de er mellom bassenget og Triton. Jeg gleder meg!
|
|
|
#458 |
|
I mål
|
Ja, det blir det kanskje. Helios var ikke innlemmet i anlegget da jeg var der. Det er et eget bassengområde også der. Man kan vel velge uansett, men ender vel ofte der man er nærmest. |
|
|
|
|
|
#459 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Helt fullstendig enig!Vi spiser helst lunsj der
|
|
|
#460 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tenker vi lar storebror bestemme hvor han vil bade. Han så på film fra hotellet i stad og sa at han ville bade i Mikke Mus-dammen (et basseng som kunne ligne på Mikke Mus
|
![]() |
|
|