|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Regelverket var vel sånn at det var greit å ta imot gaver så lenge man meldte til beskatning. Det bør være greit så lenge man følger et regelverk altså.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Tullballsaker fra ende til annen.
|
|
|
#24 |
|
Live and let live
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg tenker på hvordan det vil se ut om vi (landets representanter) skulle begynne å nekte å ta i mot gaver. Hva det ville gjøre med relasjoner? Er ikke det litt uhøflig i en del settinger?
|
|
|
#25 |
|
Tøff
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg synes Esme sier det veldig bra; hvorfor i alle dager er det bare kvinnene som "skal tas"?
|
|
|
#26 |
|
can-jur
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg kjenner at jeg irriterer meg ganske MYE over media.
|
|
|
|
#27 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg blir sprø av all den tid og krefter som blir brukt på dette,
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Disse sakene isolert sett gjør ikke at jeg får noe mindre tillitt til politikerne, men de føyer seg inn i rekken av at Stortinget lager ett sett med lover for oss vanlig dødelige og et annet sett med regler for seg selv. Jeg tenker da bl.a på pensjoner, tjenestebiler, pendlerleiligheter, hjemreiser osv. Vi vanlig dødelige kan ikke gjøre en minste liten feil uten å få straff for det, mens disse personene som absolutt burde kjenne reglene som de selv har vedtatt slipper unna. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?
Akkurat det er jeg helt enig med deg i. Kjønn spiller ingen rolle i denne saken. Av en eller annen grunn skulle man tro at Støre er glorifisert.
|
|
|
#30 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Har vel ikke akkurat hatt så stor tillit fra før, men er ikke akkurat imponert. Syns de går i "feller" litt for kjapt, også er det jo veldig enkelt å stå der i etterkant etter mange år og si "sorry as, det var jeg ikke klar over.."
|
|
|
#33 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei, dette bekymrer meg lite. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?21% moms og toll i tillegg. SPESIELT dersom man fører en politikk som går på at samtlige borgere i landet som erhverver noe over den nette sum av NOK 200 fra det store ytland må underkaste seg slike avgifter. Liv og lære og alt det der. Veeldig dogdy med Meltveit Kleppa, forresten, som har hatt godsakene i et skrin på kontoret
|
|
|
#36 |
|
maler
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg er mest overrasket over at de ikke skjønte før hva slags brannbomber slike bagatellsaker er. Å få en dyr gave og så ikke ta det opp med sjefen er så amatørmessig at det halve kunne være nok. Men svekke tilliten? Nei, det er sakene for små til.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?
Akkurat dette er jeg enig i. Støre oppførte seg vel rimelig ynkelig da han redaktøren lå og skalv med livvakter for en stund siden og. Han har ikke rygg den mannen.
|
|
|
#38 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Synes det blir hauset noe veldig opp. Enig med Eva Joly i denne saken. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei. Men nå hadde jeg ikke noe tillit til statsrådene å snakke om i utgangspunktet. |
|
|
|
#40 |
|
Epikur
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg noterer meg at "mine" statsråder er så gjennomskikkelige at de sier nei takk til gaver. Og jeg er enig med Esme i at dette er kjerringhets.
|
![]() |
|
|