|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?I barnehagen hvor jeg jobber har vi hatt botsystem i mange år, heldigvis. Men, det er ankemuligheter, så om du skriver ett brev med en god begrunnelse, så slipper du å betale. (Har hørt om flere som har sluppet). Vi er pålagt å gi beskjed om at det blir bot fra kl 1700, alt etter det: bot.
|
|
|
#162 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?
Så interessant å lese, her i kommunen tror jeg i hvert fall at alle de kommunale barnehagene har åpningstid fra 7-17 og der barna går så har det alltid vært sånn.
|
|
|
#163 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bot for å ikke si i fra at de ikke kommer? Forstår at det er frustrerende å ikke få beskjed om barnet kommer eller ikke, MEN man betaler da for plassen om barnet møter eller ikke. |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?Jeg vet faktisk ikke om det er bot i barnehagen til minsten. Vi har hatt unger der i 5 år nå, men har ikke peiling. Det er sikkert ikke noe sånt. Har aldri hørt om det. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Erfaren nok
|
Enig.
|
|
|
#166 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?Vi har så vidt jeg vet ikke noe botsystem i vår barnehage. Men jeg forstår godt at det trengs enkelte steder. Jeg har tidligere jobbet i barnehage langt unna hjemmet. Jeg hadde ikke bil, og bussene gikk hver halve time. Så om et barn ble hentet tre minutter for sent så rakk ikke jeg bussen min og kom da en halv time senere hjem (minst). Så for min del spilte det ingen rolle om man kom tre eller tjue minutter for sent.
|
|
|
#167 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?Når det er ferieavvikling og man har satt opp at barnet skal være i barnehage, så synes jeg det er på sin plass å si fra slik at de ev kan reduserer bemanningen om det er mange barn som plutselig ikke kommer en dag. Har selv bekjente som jobber i barnehage med full åpningstid og enkelte dager i sommer har de vært 2-3 på jobb og bare 2 barn. Skulle egentlig vært 6-10 stk.
|
![]() |
|
|