|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barn
Janus har korte kjoler uten ermer, her får man kjøpt dem på OBS og de går opp til str 140. Finnes i offwhite, lilla og brun. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnKjøpte noe ulltøy på Reflex i høst, nydelig lilla farge og blåfargen var også fantastisk flott! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Epikur
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnPolarn O. Pyret har en litt ulltøy og det går opp til 158 i hvertfall.
|
|
|
#45 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnname it har kommet med mye ull i år.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnJanus har jo ull over 140 også, da i young-kolleksjonen sin, men da er det ullundertøy, tynn genser og longs, ikke type "regnbueull" og sånn der du får mer "joggebukse". Men jeg antar unger over str 140 kanskje ikke egentlig trenger ulljoggebukse? de bruker ulllongs under annen bukse? (ser for meg at dette med å gå rundt i joggebukse hele dagen er litt mer sånn barnehage-greie? Mulig jeg er trangsynt?) SPREKT er et dog ikke...
|
|
|
#48 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnReflex har også ensfarga lilla og ensfarget brunt. Det har jeg handlet nå. Er veldig fint i kombinasjon med andre ting i ull. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Står på egne ben
De fire venninnene som startet firmaet var ikke enige lenger og firmaets fremtid, så det rant rett og slett ut i sand siste året etter at to av dem ga seg i fjor våres. Dessverre. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnNå fikk jeg nettopp Sparkjøp katalogen i posten og ser at de har utvidet med en god del mer ull. Bla mye fra Janus. Hvis du går ikke på sparkjøp sine nettsider, så vil du også se at det er tilbud i dag og i morgen på ulltøy av Snowstorm (ikke hørt om før..). Men svart er kanskje ikke så sprekt:
|
|
|
|
#53 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnVi bruker også nesten alltid en t-skjorte utapå. Særlig til Peder, også for å hindre at det blir så mye flekker og søl på ulla.
|
|
|
#54 |
|
Off the map.
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnJeg synes Pierre Robert sitt er kjempefint, men som den sjuska jeg er så vasker jeg ulla sammen annen vask på vanlig 40 graders (fargekoordinert) - PR er den eneste ulla som ikke tåler det, mister helt fasongen. Janus derimot holder fasongen fint, like mykt og godt, faktisk år etter år. Det er ikke så veldig sprekt, men godt å ha på for ungene, og lett å vaske for meg.
|
|
|
#55 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#56 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnDe månetoppenklærne var fine!
|
|
|
#57 |
|
Står på egne ben
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnDe Månetoppenklærne er jo fine til minsten, men det begrenser seg hvor mange sett jeg kan kjøpe til over 500 kroner for bukse og genser. Dumt at de Krinkelullbuksene ikke er rimeligere, for de er gode innebukser og mere slitesterke enn longs. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnStormberg sitt ullundertøy har fine farger: |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnHvem som selger Stormberg da?
|
|
|
|
#60 |
|
Står på egne ben
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnVeslemøya: Den fine genseren går dessverre bare opp til str. 7 år. |
|
|
|
![]() |
|
|