Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fint, fargerikt ulltøy til store barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 16:41   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barn

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor i Oslo bor du ?? Kanskje jeg kan hjelpe

Vi bor på Tøyen. Jeg skal teste Rimi på Oslo S, som Adrienne tipset om - der er jeg jo forbi ofte.

Gammel 16-09-10, 23:01   #82
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Tiden flyr åpenbart, for det er jo ikke mange sekunder siden han hadde god plass i 50...

Gammel 16-09-10, 23:06   #83
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

By Torinn har i allefall nydelige farger på den tynne ulla si. Så det lå bilder av den her inne en plass.

I Sandefjord har de ByTorinn på nameit butikken. Storesnuppa har ullfrotte jakke og bukse, de er i hvert fall normale i str.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:38   #84
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi bor på Tøyen. Jeg skal teste Rimi på Oslo S, som Adrienne tipset om - der er jeg jo forbi ofte.

De har på OBS Løren og på den lokale Meny-butikken vår. Mulig det finnes på MEny på Grønland også? Ingen av disse er så veldig langt fra deg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:43   #85
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

De Månetoppenklærne er jo fine til minsten, men det begrenser seg hvor mange sett jeg kan kjøpe til over 500 kroner for bukse og genser. Dumt at de Krinkelullbuksene ikke er rimeligere, for de er gode innebukser og mere slitesterke enn longs.

Coop OBS hadde nettopp tilbud på buksene og jakkene, 169,- per del mener jeg det var. Det lønner seg å følge med på coop.no hvis man bor i nærheten av en OBS butikk.
Jeg vil kjøpe de Månetoppenklærne, men de kommer jo ikke i butikken ennå siden det er julekolleksjonen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:20   #86
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hva synes dere om kvaliteten til Pierre Robert da? Jeg kjøpte vel 2 sett derfra i fjor, og jeg synes de ble vide og slakke etter kort tid. Vasket de på ullprogram. Kanskje jeg bare var uheldig?

Ellers bruker storebror på 7 1/2 mye superundertøy fra Bavac.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:23   #87
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pierre Robert har fint holdt fasongen hos oss, men sokkene har nuppet litt. Jeg vasker på ullprogram med flytende ullvaskemiddel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:25   #88
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har noen av dere sett Joha ullklær i det siste? Pleide å kjøpe det til Pip før, på Jobb & Fritid, fysisk i butikken altså, ikke nettbutikken - der har de bare Devold ser jeg.

Jeg kjøper Joha fra tinyzone.dk, men jeg vet ikke hvordan utvalget er til større barn, egentlig.

Men til barn som bruker større enn 140 må det vel gå an å gå over til de minste voksenstørrelsene? Jeg så en del fint ullundertøy til voksne på Intersport her en dag.

Gammel 17-09-10, 09:30   #89
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Pierre Robert har fint holdt fasongen hos oss, men sokkene har nuppet litt. Jeg vasker på ullprogram med flytende ullvaskemiddel.

Samme her.

Gammel 17-09-10, 09:43   #90
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes trøyene til Pierre Robert har holdt seg godt, men stillongsene har vært mindre holdbare. Sokkene synes jeg har nuppet for mye, og er litt tynne.

Gammel 17-09-10, 09:57   #91
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

De passer 140 før man aner det.

jepp, :myser bort på snart 8-åringen som sitter i en janus ullbukse i str. 150:

Ellers tenker jeg også å kjøpe noe PR iår, både til poden og minste.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:57   #92
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Samme erfaringen har vi

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:59   #93
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pierre Robert, Nordheim, Devold.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:47   #94
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

jepp, :myser bort på snart 8-åringen som sitter i en janus ullbukse i str. 150:

Ellers tenker jeg også å kjøpe noe PR iår, både til poden og minste.

Hvor har du fått tak i janus ullbukse i 150?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:53   #95
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Janus har jo klær til voksne og ungdommer også, ikke bare barn. Dog, jeg har ikke sett så mye "joggedresser"

Gammel 17-09-10, 13:56   #96
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg kjøpte nettopp Regnbueullsett hos Krabaten.no i str. 160 - de har sikkert i 150 også

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 13:59   #97
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det har jeg sett mange steder. Obs, Barnas Hus, sportsbutikker.

Gammel 17-09-10, 15:00   #98
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Hva synes dere om kvaliteten til Pierre Robert da? Jeg kjøpte vel 2 sett derfra i fjor, og jeg synes de ble vide og slakke etter kort tid. Vasket de på ullprogram. Kanskje jeg bare var uheldig?

Ellers bruker storebror på 7 1/2 mye superundertøy fra Bavac.

som skrevet før - men til glede for 'nye lesere' - jeg synes de holder dårlig - men de har blitt vasket på vanlig 40graders - noe som går fint med all den andre ulla vi har.

Gammel 17-09-10, 15:16   #99
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jentene fekk fleire Pierre Roberts sett i fjor, og dei er som nye. Men når eg tenker meg om har eg visst bare vaska dei for hånd. Ser over om kvelden, og vasker om da er flekker på da. Ellers blir da berre lufta, og vaska i helgene. Herligt med større barn som griser lite.

Gammel 17-09-10, 15:30   #100
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg kjøpte nettopp Regnbueullsett hos Krabaten.no i str. 160 - de har sikkert i 150 også

Jakke/genser og bukse i regnbueull går til 160 ja (sjekket janus.no) de hele dressene bare til 120, men todelt er vel greit til større barn (og mindre, vi har et par todelte sett i år)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.