Sv: På tide å slette seg?
Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.
Det aller verste er kanskje at jeg i går var ute med en venninne som jeg har kjent i noe slikt som åtte år, vi var på en tapasbar. Og vet du hva samtaleemnet etterhvert ble? Rare og morsomme ting vi hadde lest på FP. (Ja, hun er også bruker av forumet.)
På tide å slutte?
Og hva skal vi snakke om hvis vi ikke har FP å snakke om, lissom? Barna våre? (check) Mannfoka? (check) Vanskelige samfunnsproblemer? (check) Og tørr jeg påpeke at vi hadde en litteraturdiskusjon som varte i minst 10 minutter, hvis ikke mer. Jeg hadde det forresten veldig hyggelig. 
Min teori er at man alltids finner noe annet å gjøre enn det man burde. Som du vet er jeg blitt kongen av kabal etter å ha skrevet oppgaven min uten Internett tilgjengelig på lesesalsplassen. Og det forsvinner noen minutter av arbeidsdagen på FP (som ellers hadde blitt brukt til kaffedrikking og slarving i gangen, så nå plager jeg i det minste ikke kollegene mine. )
Så – neeeeeei – ikke slett deg, `a. Hvordan skal jeg overleve uten å ha noen i RL å diskutere mitt fordekte liv som forumdeltaker med? :smisk: Kom deg heller av gårde til lesesalen (uten Internett tilkobling). Og se om også du kan bli kongen av kabal. Evt. kutt ut FP og bruk tiden til å maile med meg. 
|