|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn som blir borte fra barnehagen
Hm. Kanksje det er noe å ta med seg videre. Da vil det jo være lettere for folk utenfor barnehagen å skjønne at dette barnet faktisk er på ville veier, ikke bare ute og leker i nærområdet. Tror jeg skal bring den videre jeg. Takk. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenVi har forskjellige farger på vestene etter hvilken avdeling de er på. Ser de store avdelingene er litt mindre flinkere til å bruke de nå enn før. Mine barn er grønne. Selv om de er små er det lett å finne de bland alle de andre barna. Veldig greit for vikarer også. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenHvor raskt burde man egentlig få beskjed om en slik hendelser? Sist redigert av Avatar : 16-09-10 kl 14:26. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Quiet, please
|
Gode poenger, og jeg skjønner at det er en påkjenning for de ansatte å vite at man har mislykkes med å ta vare på de dyrebare små. Poenget mitt var bare at det ikke skal gå ut over informasjonen til foreldrene. Virker som du var enig i det, altså, men jeg ville presisere akkurat det. At jeg klarer å se det litt fra deres ståsted også, liksom.
|
|
|
#25 |
|
Quiet, please
|
1. Senest dagen etter.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenJeg synes dere burde fått info dagen etter ja kanskje.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 16-09-10 kl 16:24. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenJeg skjønner ikke behovet for at alle foreldre skal få vite hva som har skjedd umiddelbart etter hendelsen, det er jo helt klart noe som kan komme i etterkant når man har gått igjennom dette i personalgruppa.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenOm et par barn har hoppet over gjerdet og blitt funnet temmelig ummiddelbart etterpå så ser jeg ikke at det er noe stort behov for at alle foreldrene blir informert rett etterpå. Når man blir møtt av politibiler i barnehagen så har ungene vært borte en stund, og jeg vil tro at det oppleves mer skremmende for foreldrene (både til de som forsvant, og de som observerte det hele), og da er det greit med info. Spesielt om det var så skremmende at personalet trengte å bearbeide hendelsen.
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barn som blir borte fra barnehagenI vår barnehage var det to krabater som klatret over gjerdet, den ene var kompisen til Sneipen. Da foreldrene hans kom til bhg, fikk de streng beskjed om hendelsen, og de spurte om Sneipen var den andre. - Nei, sa de, men det kunne han jo godt ha vært.
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Nemlig. Det er en ting om toåringer blir borte under en utetur i skogen, noe ganske annet om en fire-femåring greier å lure seg ut med vilje. Det siste kan man nesten ikke garantere seg i mot. Da må man i så fall bure inn barna på et sikkerhetsnivå som jeg ikke ønsker.
|
|
|
#31 |
|
Quiet, please
|
For meg handler det om åpenhet, og om vilje til å ta foreldrene med på å finne gode løsninger.
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sitter disse vestene tett på kroppen? Ser liksom bare for meg enda mer de kan henge seg fast i jeg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|