|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hadde du klart å kutte helt ut FP? | |||
| Ja. |
|
48 | 27,27% |
Ja.
|
|
45 | 25,57% |
| Nei. |
|
16 | 9,09% |
Nei, er du riv, ruskende gal?
|
|
39 | 22,16% |
| Tja. |
|
26 | 14,77% |
| Dustepoll. |
|
2 | 1,14% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg svarte er du riv ruskende gal alternativet, men det er fordi jeg absolutt ikke har noe ønske eller behov for å slutte, så da vil jeg jo selvsagt ikke prøve, men hvis jeg hadde måttet hadde jeg jo måttet.
|
|
|
|
#42 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg hadde nok klart det til slutt, men har ikke noe ønske om å kutte ut FP. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?
|
|
|
|
#44 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Nei, jeg tror ikke det. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fjott
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Nei, vil ikke det.
|
|
|
#47 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Selvsagt hadde jeg klart det. Nå har jeg jo ikke tid til å kjede meg på jobben lenger, og hjemme er det masse annet å gjøre.
|
|
|
#48 |
|
Peppy!
|
What she said. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Tja. Jeg hadde jo klart det om jeg hadde villet. Men det er ganske mange her inne jeg anser som nære venner, til tross for at vi stort sett bare har kontakt her inne. Og jeg hadde ikke villet mistet kontakten med dem.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg er innom her hver dag, flere ganger for dagen. Jeg hadde nok klart meg uten men vil ikke vil ikke vil ikke!
|
|
|
#51 |
|
Stiv
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg hadde fint klart det om jeg hadde måttet. Men det hadde vært noe som hadde manglet i hverdagen, ja. Selv om jeg ikke bruker enorme mengder med tid på forumet, så er det utrolig godt å kunne sjekke innom med ujevne mellomrom. På jobb starter dagen best med kaffeblogg og tekopp.
|
|
|
|
#52 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Ja. Men så har ikke jeg vært her så lenge heller da. Kanskje jeg burde gi meg mens leken er god? |
|
|
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Nei, det vil jeg jo ikke! Jeg har dog vært her ganske mye mindre de siste par årene, rett og slett fordi jeg har fått en jobb som krever veldig mye mer av meg enn tidligere jobber. Og da justerer det seg helt av seg selv. Det er fint å vite.
|
|
|
#54 |
|
By the Sea
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Jeg hadde klart det, men jeg hadde slett ikke likt det.
|
|
|
#55 |
|
flisespikker
|
Sv: Hadde du klart å kutte helt ut FP?Hvis jeg hadde villet det, så hadde jeg jo klart det. Som ved de fleste avhengigheter er vel hoved-"problemet" at man ikke vil slutte.
|
|
|
#56 |
|
Leser
|
Morsomt at du sier det, for det tror jeg ikke det er mange som tenker over at alle avhengigheter gir fordeler/gevinster som er det egentlige problemet med å slutte - og mange som slutter savner dette bestandig. Typisk eksempel er narkomane som faktisk savner rusen, når de slutter.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-09-10 kl 11:55. Årsak: Byttet ut et dårlig eksempel + la til siste avsnitt |
|
|
|
|
|
#59 |
|
flisespikker
|
Du, er ikke det litt som å si at "det er kjempelett å slutte å røyke, det har jeg gjort maange ganger"?
|
|
|
#60 |
|
|
Ja, det er noe med det, jeg er usikker på om evnen til å holde kontakt med de jeg hovedsakelig har FP-kontakt med er tilstede, og det har jeg ikke lyst til å miste. |
|
|
|
![]() |
|
|