|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#95 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp?Akkurat. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Kvinnekamp?Denne diskusjonen er for øvrig lenket til under artikkelen på VG Nett.
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 17-09-10 kl 16:22. Årsak: Fjernet lenke. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp?
Jeg kan godt presisere. Jeg synes ikke jenter som er radmagre og uten kvinnelige former er spesielt vakre. Da tenker jeg spesielt på såkalte supermodeller som tydeligvis ikke har lært å sette pris på maten. Jeg synes det er veldig veldig trist at den type kropp og uttrykk skal være toneførende og oppfattet som haut couture (eller hvordan det nå skrives). Personlig er jeg av den oppfatning av at kvinnekroppen er vakker i veldig mange former. Det er varianter av den jeg setter mer pris på, men forannevnte radmagerhet ligger veldig langt ned på lista for min del. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp?Helt ærlig: Jeg synes "vanlige" menn er mer attraktive enn ekstremt tykke/tynne menn, så jeg skjønner godt hva Baltie mener. Når det er sagt; Veldig mange går inn under kategorien "vanlig" for meg, og personligheten teller mest når det gjelder hvem jeg blir tiltrukket av, men generelt så liker jeg ikke ytterpunktene, nei. Sikkert litt på siden av diskusjonen, men jeg synes ikke Baltie trenger å få så mye pes for det han skrev. Spesielt når jeg tror at de aller, aller fleste tenker sånn. Eller? |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kvinnekamp?
Uansett? Norges mest avkledde person må jo være Håvard Lilleheie. Han har vel vist penisen sin i absolutt alle settinger.
|
![]() |
|
|