|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?
Jeg hadde glatt gått til deg. Søskenrabatten hadde vært en vinner.
|
|
|
#62 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Det stedet vi har vært på flest ganger mener jeg tar 140 for barneklipp. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?En salong i Trondheim sentrum tar 150 for barneklipp. Borte i gata her koster det ca 230, og det ligger i en bydel utenfor sentrum.
|
|
|
#64 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Tror vi betaler mellom 260 og 280, og det syns jeg er helt greit. Barnet er i skolealder og har en frisyre som tar like lang tid å klippe som på en voksen. Jeg syns strengt tatt ikke det trenger å være store prisforskjellen på så store barn og voksne.
|
|
|
#65 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Her går det 400/700 for 10 åringen, tar gjerne imot tips i oslo ommrådet bra og billig ønskes.
|
|
|
#66 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi betaler kr. 150.- for barn under 12 år. Lillebror er som regel ferdig etter 5-10 minutter, mens storesøster (som har både lengre og tykkere hår enn meg) gjerne bruker å sitte 40 minutter.
|
|
|
#67 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Betalte tilsammen kr 960 forrige gang barna skulle klippe seg hos frisør (2 år,5 år og 8 år). Nå har jeg heldigvis klart å overbevise dem om at mamma er like flink og at vi kan gjøre mye annet morsomt for de pengene!
|
|
|
#68 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi var på Nikita i dag. 370,- for klipp og litt voks på slutten (som han ikke engang ville ha). Jeg holdt på å gå i bakken!
|
|
|
#69 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg klipper selv, men toern er vanskelig med tykt hår og to kroner. Noen som vet om en god barnefrisør i Trondheim?
|
|
|
#70 |
|
awesom
|
Var også på Nikita i dag, O sine fjon ble billigere en lillebrors, Betalte vel 220 i dag, forrige uke betalte jeg 305.
|
|
|
#71 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Jeg mener bestemt jeg betalte under 300 sist. Frisør-damene sto en stund og mumlet om prisen før hun slo inn, og på kvitteringen er det bare spesifisert som Diverse Klipp.
|
|
|
#72 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Grunnen til at det er så dyrt i visse salonger (i Oslo osv), er fordi mange av frisørene der HATER å klippe barn... På endel unger er det en ganske stor jobb, i forhold til fortjenesten.. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Ja, det kan eg tenke meg. Og eg forstår det. Det kan jo ta lang tid å komme i mål med ein motvillig pjokk.
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Elste jenta skal som oftes bare klippe tuppene og det gjør jeg selv. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Her betaler jeg 150 pr. unge, syns ikke det er så galt.
|
|
|
#76 |
|
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
Ara i Olav Tryggvasons gate. De tar 150 kr for barn. Tror det bare er å stikke innom.
|
![]() |
|
|