|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg synes også hun er et mediekåt fjols. Men synes ikke det er noe å blåse seg opp for. Det er da nok av dem. Tar elegante nakenbilder som ren bonus, som den ekle grisen jeg er.
|
|
|
#83 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Enig i at bildet er fint(forresten også enig med Glitter at kunst ikke trenger være pent og pyntelig) og at nakenhet kan være vakkert og kunstnerisk.
|
|
|
#84 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)
Nei, jeg kan tenke meg at det ikke er særlig stas for henne at mor legger ut sånne bilder histen og pisten. Samtidig som det gjerne ikke er det aller beste forbildet selvfølgelig. Hun kan argumentere med at det er kunst så mye hun vil, men de lyser ikke akkurat kunst, spesielt ikke det første undertøysbildet. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Næsj, jeg vil heller ha min egen kropp. Jeg har jo mye større pupper.
|
|
|
#87 |
|
By the Sea
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg synes at "dere som kritiserer er bare misunnelige" er et temmelig forslitt og lame uttrykk.
|
|
|
#88 |
|
Ringskrømt
|
Det kan jo hende Aulie har lykkes i å oppdra et barn som er trygg på seg selv, og som ikke lar slemme og nedverdigende kommentarer få gå inn på seg?
|
|
|
#89 |
|
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun kaller seg selv kunstner i denne sammenhengen når det er noen andre som har tatt aktfotografiet for henne og stått for den faktiske kunsten. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Bear in mind at hun er Sand-brødrenes groupie da. Synes jeg ser hun har adoptert en del av (arte)faktene til han yngste gjøken. Med skumpaglasset i venstre hånd og høyre godt plantet i eget skritt, med lemmet dunkende under den åletrange røde skinnbuksa. Oser kunst lang vei
|
|
|
#92 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Neinei, ingengrunn til sjenanse, jeg er jo befri.
|
|
|
#93 |
|
Permakulturell
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Denne kanskje passer inn i sammenhengen? Fikk den på mail i dag:
|
|
|
#94 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Denne blir jo et herlig a propos - jeg ler godt hver gang den kommer på TV om dagen: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#95 |
|
This is normal!
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Dette blir jo bare bedre og bedre! Ravi har kastet seg på bølgen:
|
|
|
|
#96 |
|
Passiv
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Ravi har heller ikke lest hele denne tråden, skjønner jeg. |
|
|
|
#99 |
|
Epikur
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg trenger ikke å se Bjørn Eidsvåg føle seg fri.
|
|
|
#100 |
|
Passiv
|
Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg kjenner at jeg fikk en syk trang til å se Bjørn Eidsvåg akkurat like frigjort som Aulie. |
|
![]() |
|
|