Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kveldsstell, hvor mange trinn?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange trinn i kveldsstellet? (Stell av ansiktshud only)
0 (legger meg som jeg er, eller hiver litt vann i ansiktet) 54 54,55%
1 12 12,12%
2 17 17,17%
3 6 6,06%
4 4 4,04%
5 5 5,05%
6 1 1,01%
7+ 0 0%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-10, 10:56   #21
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?

0 her gitt, jeg pusser tennene da men.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:57   #22
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

3?
Jeg fjerner øyensminke (mest mascara), bruker ansiktsrens, tar på krem med evt. serum/olje under, og så tannpuss.

Nå bruker jeg en mascara som er vannfast men fjernes med vann, og da kan jeg skippe det første trinnet, og gå rett på rensen.

Gammel 27-09-10, 10:57   #23
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tannpuss og kanskje litt vann i ansiktet, altså null trinn i denne pollen, ikke føler jeg at jeg har behov for noe mer heller. Men jeg sminker meg ikke daglig da, kanskje det er av betydning.

Gammel 27-09-10, 11:02   #24
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synder. Stort sett bare en vaskeklut i fjeset etter tannpussen. Om jeg tar en kveldsdusj bruker jeg rens og ansiktspeeling samtidig. Et par ganger i uka husker jeg ansiktskrem.
Har veldig grei hud egentlig og bruker ikke sminke hver dag.

Gammel 27-09-10, 11:35   #25
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pusse tenner, vrenge av seg klær, stupe i seng. Works like a charm.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:52   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2-3. Spesial ansiktsvask, event rensevann oppå for å lukke porene ( ikke alltid jeg gjør det), og ansiktskrem. Morgen og kveld.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:25   #27
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg orker ikke bruke tid på slikt, når jeg endelig får soset meg i seng. Jeg bruker for øvrig ikke sminke (hverken orker eller har tid til det heller), så det har selvfølgelig litt å si. Jeg satser på naturlig skjønnhet.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:27   #28
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må telle:

Fjerning av sminke med serviett, rens, serum, øyekrem og fuktighetskrem. Det blir vel 5 det da?

Gammel 27-09-10, 14:55   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4, tror jeg det blir.

Først fjerner jeg øyensminken, deretter bruker jeg rensemelk/-krem, rensetonic og til slutt ansiktskrem.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:13   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja - jeg fjerner sminke og renser huden med Eucerin rensekrem fra apoteket, og smører meg deretter med noen uhorvelig feite greier fra samme sted. Blir det ett eller to trinn? I tillegg tar jeg av meg linsene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:42   #31
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må bare si at hver gang denne tråden dukker opp, så starter jeg å synge på Spesialagent Ozo: Tre lette trinn.
Vi har nemlig benyttet den sangen for guttas nattstell: 1) Kle av 2) vaske 3) pusse tenner.

Gammel 27-09-10, 15:43   #32
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pusser som regel tenna, teller det?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:45   #33
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

4 trinn;

1. Vaske med ansiktsvask, som også tar bort øyensminke.
2. Skin toner
3. Øyekrem
4. Fuktighetskrem

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 16:33   #34
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pusser tenner i dusjen, og ofte treffer vannet ansiktet underveis. Bruker ikke sminke da, bortsett fra et par ganger hvert jubelår. Farger vipper og bryn en gang i mnd omtrent, og hudpleieren sukker litt over manglende trinn tror jeg, men samtidig ser hun ikke forskjell o jeg har vært flink å smøre meg i ansiktet med krem kjøpt hos henne, i forhold til de gangene jeg ikke har smurt på en uke eller to, så jeg tror det funker greit som det gjør egentlig.
Mulig jeg er velsignet med så dårlig syn at jeg ikke legger merke til linjer og porer og hva det nå kalles alt sammen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 16:35   #35
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 trinn:
1. Brett
2. Stapp
3. Skyll

Gammel 27-09-10, 18:26   #36
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

4-5
Fjerner sminke og tar ut linser
Rensemelk
Rensevann
Nattkrem
Tannpuss

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 18:46   #37
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

4 trinn;

1. Vaske med ansiktsvask, som også tar bort øyensminke.
2. Skin toner
3. Øyekrem
4. Fuktighetskrem

Same procedure

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 18:46   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

0. Kommer alrdi til å bli mer heller.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:03   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare øyensminke. Når jeg fjerner den( før jeg legger meg eller når jeg står opp ...) bruker jeg vann og det som måtte finnes av såpe i nærheten. Deretter fuktighetskrem. To ganger i skuddåret har jeg en "pleie meg selv-kveld" Og da blir det ansiktsmasker og stas og moro.

Gammel 27-09-10, 19:04   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

0. Kommer alrdi til å bli mer heller.

Bruker du ikke fuktighetskrem engang?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.