|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om grått hårEr det opplest og vedtatt at man må farge håret når man får grå hår? Er det ingen mulighet what so ever for at man kan se fresh og elegant ut selv om man begynner å gråne litt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Om grått hårMed en sveisen klipp, og kanskje med noen striper, slik at det ikke bare ser utvokst ut, så kan man se meget fresh ut med grått hår. En av mine beste venninner har nå helt grått hår, og er skikkelig typete og tøff. |
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
Sv: Om grått hårI en tidligere tråd her på forumet, var det opplest og vedtatt, ja.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Om grått hårDet kommer jo an på alderen også. Jeg tror det er vanskeligere å trives med grått hår når man er 28 enn når man er 50. Har en venninne som ble veldig tidlig grå, og etter noen år med farging ble hun lei og prøvde seg på å la det være som det var. Men hun ble altså mer lei av å alltid bli tatt for å være mye eldre, og gikk tilbake til farging. En må vel bare prøve seg fram og se hva en kan trives med. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Sv: Om grått hår
"..ser utvokst ut..."? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Ettervekst? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har ingen tittel
Men hvis man ikke farger får man jo ikke ettervekst. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har ingen tittel
Sv: Om grått hårJeg spør selvsagt fordi jeg har endel grå hår selv. Hovedsaklig er hårmanken fortsatt mørk blond, mot brun, men de grå stripene blir langsomt flere. Jeg har kort sveis og mener selv at jeg slett ikke trenger å farge håret for å se fresh og moderne ut. Faktisk ser jeg kulere ut nå enn før da jeg hadde langt hår og de grå hårene var færre, synes jeg. Men det er så mye snakk om denne fargingen, som om det er like selvfølgelig å skjule grått hår på hodet som å fjerne hår på leggene når man går med skjørt. Jeg er ikke der, kjenner jeg, men lurer på om jeg er helt utdatert. Personlig synes jeg det er mye stiligere med en fin frisyre ispedd noe grått, enn en tydelig farget hårmanke med tydelig ettervekst. Sist redigert av banana : 28-09-10 kl 15:39. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
geskjeftig
|
Enig!
|
|
|
#14 |
|
Har ingen tittel
Joda, du har jo mange av de samme verdiene i livet som jeg har, og siden jeg liker deg veldig godt så er meningen din absolutt representativ i statistikken. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Om grått hårDu spør, og jeg svarer ærlig hva jeg mener: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har ingen tittel
Men når du sier "grått hår" her, mener du da helgrått, eller noen grå hår innimellom? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#19 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om grått hårMine grå hårstrå blandes fint med lyse striper i et ellers mørkeblondt hår.
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Om grått hårJeg har langt, tykt brunblondt hår, som det er kommet mye grått/hvitt i etter hvert. Særlig i tinningene og i "krona". Foreløpig farger jeg ikke, og håper jeg slipper det på lenge. Satser på at gråheten gjemmes litt i at håret har mange fargenyanser, og at man heller legger merke til at det er tykt og sunt enn at det er begynnende grått. |
|
|
|
![]() |
|
|