|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Mellomstegutten vår som er en tynn og iskald gutt har for lengst tatt i bruk ulla. Minstemann har brukt ull fra han ble født. De andre ungene er veldig varme og venter nok ennå noen uker.
|
|
|
#42 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynte med ullundertøy?Nei. De er jo ikke ute så tidlig om morgenen, så det er grei temperatur når de går ut. Men jeg har lagt litt ull i kassa i barnehagen for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Vi begynte for 1-2 uker siden.
|
|
|
#44 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Begynte med ullundertøy?
Gjerne til noen barn, ja. Poden hadde smeltet i ulltrøye midt på dagen nå. Det er kaldt om morgenen, men han er ikke i barnehagen før 9.30 uansett, og soln varmer veldig godt midt på dagen. Jeg var ute i singlet på terrassen.
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Begynte med ullundertøy?0 om morran og max temp på 10 klokka 14(7 grader klokk 11) ULL innerst ja. Og lue og votter.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynte med ullundertøy?Her har vi brukt ull et par uker nå. I hvert fall familiens yngste medlemmer.
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Begynte med ullundertøy?I dag var det 4-5 grader når vi dro hjemmefra, bilen viste 2 når vi kom til barnehagen (og bare en når jeg kom helt ned til togstasjonen, elva gjør dette området til et kuldehøl, så jeg tviler ikke på at det var kaldere i barnehagen enn hjemme) så jeg var glad han fikk ullbody, og lei for at jeg ikke fant ullstrømpebukse til guttungen i morges. (Ja, ull står absolutt på vaskeprogrammet så snart vaskemaskinfiksemannen har vært hos oss!)
|
![]() |
|
|